خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر : 21226
Share

شرطی که شاید مانع از قصاص اسیدپاش شود

داود روشنایی درخصوص قصاص یا عدم قصاص اسید پاش گفت: اولویت من درمان است و اگر هزینه درمانم تامین شود و به شرط و شروطی که طی این سال‌ها گذاشته شده عمل شود، احتمال عدم اجرای حکم یا به تعویق افتادن آن وجود دارد.

 داود روشنایی درخصوص قصاص یا عدم قصاص اسید پاش گفت: اولویت من درمان است و اگر هزینه درمانم تامین شود و به شرط و شروطی که طی این سال‌ها گذاشته شده عمل شود، احتمال عدم اجرای حکم یا به تعویق افتادن آن وجود دارد.
روشنایی، پسر جوانی است که 10 سال قبل به دلایلی نامشخص در منطقه مجیدیه تهران مورد اسیدپاشی قرار گرفت و چشم چپ و بخشی از صورتش را از دست داد.
وی درگفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: 10 سال است که دنبال علت واقعی این اتفاق هستم ولی متاسفانه به جواب درستی نرسیده‌ام.
روشنایی اظهارکرد: فرد اسید پاش طی این سال‌ها دلایل مختلفی برای اقدام خود ارائه کرده که اکثر آنها واهی و غیر قابل قبول بوده است.
وی ادامه داد: زمانی فرد اسیدپاش ادعا کرد که من او را حلق‌آویز کرده و قصد دار زدن او را داشتم، اما این ادعا از سوی مقامات قضایی هم پذیرفته نشد چرا که من در آن زمان تنها 50 کیلو وزن داشتم و وزن او بیش از 105 کیلو بود. به گفته قاضی پرونده حتی قوی‌ترین مردان هم نمی‌توانند دو برابر و نیم بیشتر از وزن خود را بلند کنند آن وقت چطور امکان دارد من با وزن 50 کیلو بتوانم فردی 105 کیلویی را بلند کنم؟
روشنایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به ادعای دیگر فرد اسید پاش اشاره کرد و گفت: این فرد مدتی بعد ادعا کرد که من با تزریق آمپول حاوی میکروب ایدز او را بیمار کرده‌ام.
وی ابراز کرد: پس از رد این ادعا فرد اسید پاش عنوان کرد که من او را در مدرسه تحقیر می‌کردم، اما این موضوع صحت ندارد چرا که من اصلا فرد اسید پاش را نمی‌شناختم و تا روز حادثه او را ندیده بودم چون وی ساکن استان قم بود و من در تهران زندگی می‌کردم.
روشنایی تاکید کرد: طی سال‌های گذشته تنها دلیل ارائه شده از سوی فرد اسیدپاش که با منطق من بیشتر مطابقت داشت، این بود که وی مرا با فرد دیگری اشتباهی گرفته است.
قربانی حادثه اسید پاشی ادامه داد: برادر فرد اسید پاش نیز آخرین دلیل ارائه شده را تایید کرد و گفت که برادرش به او گفته من را با کس دیگری اشتباه گرفته است.
وی افزود: اسید پاش با این عمل باعث از بین رفتن دو ابرو، تخلیه کامل چشم چپ، از بین رفتن قسمت جلوی گردن و آسیب به دستانم شده، علاوه براین بینی‌ام نیز بارها گرفته شده و گوش راستم نیز به طور کامل از دست رفته است.
به گفته روشنایی، پاشیدن اسید تقریبا تمام صورتش را از بین برده است و تمامی اجزای صورتش آسیب دیده‌اند.
وی درخصوص قصاص یا عدم قصاص اسید پاش گفت: اولویت من درمان است و اگر هزینه درمانم تامین شود و به شرط و شروطی که طی این سال‌ها گذاشته شده عمل شود، احتمال عدم اجرای حکم یا به تعویق افتادن آن وجود دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.