خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 20164
Share

مجیدی:آموزش روش‌های مقابله با اعتیاد به 18 هزار شهروند اندیمشکی

رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک از آموزش روش‌های مقابله با اعتیاد به 18 هزار شهروند این شهرستان در سال جاری خبر داد.

احمد مجیدی اظهار کرد: در 9 ماهه ابتدای سال جاری 18 هزار شهروند این شهرستان، برنامه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی و روش‌های پیشگیری و مقابله با اعتیاد را فرا گرفتند.
وی افزود: در این دوره‌ها معرفی عوارض و پیامدهای اعتیاد، مهارت‌های زندگی و بیماری ایدز توسط کارشناسان مرکز بهداشت این شهرستان به خانواده‌ها و سایر اقشار جامعه داده شده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک اضافه کرد: همچنین در همین مدت 4 هزار نفر از دانش آموزان بخش الوار گرمسیری منطقه جا اردو، شهر و بخش مرکزی آموزش‌های مربوط به روش‌های مقابله با اعتیاد و بیماری ایدز را فرا گرفتند.
مجیدی بیان کرد: موضوع مواد مخدر موضوعی اساسی است و باید به آن منطقی و علمی نگریسته شده و همه مسئولان در این زمینه با برنامه ریزی و منسجم وارد عرصه کار و تلاش شوند.
وی خاطرنشان کرد: تاثیر فرهنگ سازی و آگاه سازی خانواده‌ها در امر پیشگیری از اعتیاد نقش بسیار مهم‌تری نسبت به مقابله با این معضل اجتماعی دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان اندیمشک تصریح کرد: درمان اعتیاد به اینگونه مواد به شیوه‌های درمان قدیمی جوابگو نیست و باید در این خصوص اطلاع رسانی شود تا مردم نسبت به این امر آگاه شوند.
وی در پایان افزود: آموزش مهارت‌های زندگی بهترین واکسن پیشگیری در برابر صدمات و آسیب‌های خطرناک مواد مخدر برای جامعه است


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.