خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 20162
Share

عیدانی: توسعه شهر آبادان نیاز به مدیریت جهادی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: برای توسعه شهر آبادان باید هم دل و متحد باشیم و با مدیریت جهادی تلاش کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: برای توسعه شهر آبادان باید هم دل و متحد باشیم و با مدیریت جهادی تلاش کنیم.
حمید حنظل عیدانی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا به اظهارات وزیر کشور، مدیران اداری این وزارت که قصد حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید تا تاریخ یکم اسفندماه سال جاری از سمت خود استعفا دهند به همين دليل چنانچه مدیران شهرداری آبادان قصد ورود به رقابت های انتخابات مجلس را داشته باشند نيز باید تا تاريخ تعيين شده استعفای خود را اعلام کنند.
وی در همین خصوص ادامه داد: این امر موضوعی با اهمیت و قابل تامل بوده که مبنای مناسبی برای حفظ، ثبات و صیانت از ساختار سازمانی و تشکیلات اداری است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: شورای اسلامی شهر آبادان تابع ضوابط قانونی و اداری حاکم در کشور است و نباید استعفایی بعد از تاریخ مورد نظر، از سوي مقام عالی وزارت کشور مورد قبول واقع شود.
حنظل عیدانی عنوان کرد: مدیران شهرداری آبادان بخشی از بدنه مجموعه وزارت کشور هستند و چنانچه قصد ورود به رقابتهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را داشته باشند باید تا یکم اسفندماه سال جاری استعفای خود را اعلام کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری یک محیط کار کاملا اجرایی است و نباید درگیر فضاهای سیاسی شود، عنوان کرد: ارایه خدمات مطلوب و با برنامه نیازمند آرامش، همدلی و مدیریت جهادی است و باید به دور از حاشیه ها باشد تا از همه ظرفیت ها در راستای خدمت رسانی به شهروندان استفاده شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.