خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰
کد خبر : 20161
Share

شریفی اصل: بیمارستان های آبادان و خرمشهر مجهز می شوند

معاون فنی و عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند از تجهیز و ساماندهی بیمارستان های شهرهای آبادان و خرمشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.

معاون فنی و عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند از تجهیز و ساماندهی بیمارستان های شهرهای آبادان و خرمشهر در آینده ای نزدیک خبر داد.
سیدعلی شریفی اصل اظهار کرد: تجهیز و رعایت استانداردهای بیمارستانی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه درمان است.
وی در همین خصوص افزود: معاونت فنی و عمران سازمان منطقه آزاد اروند با اختصاص بودجه ای اقدام به تجهیز و تعمیر برخی مراکز درمانی در شهرهای آبادان و خرمشهر کرده است.
معاون فنی و عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند ادامه داد: با توجه به فرسوده بودن و نبود امکانات لازم در اکثر فضاهای درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر و همچنین اجرای طرح تحول نظام سلامت، فرصتی برای نوسازی و تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها در این دو شهر به وجود آمده است که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.
شریفی اصل با بیان اینکه پروژه های درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر پنج واحد درمانی را در بر می گیرد، توضیح داد: تعمیرات ساختمان و خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان 17 شهریور آبادان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان، بهسازی بیمارستان شهید بهشتی آبادان با اعتباری بالغ بر 3.1 میلیارد تومان،  تجهیز آزمایشگاه های بیمارستان سوم خرداد خرمشهر با اعتباری بالغ بر 8.6 میلیارد تومان، بهسازی و تجهیز بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر با اعتباری بالغ بر 5.5 میلیارد تومان  و همچنین اختصاص 10.3 میلیارد تومان به منظور خرید 30 دستگاه آمبولانس براي بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرهای آبادان و خرمشهر از جمله پروژه های درمانی در این دو شهر است.
وی با اشاره به برنامه های درمانی سازمان منطقه آزاد اروند تاکید کرد: توسعه فضای بهداشت و درمان در شهرهای آبادان و خرمشهر از سیاست های تعیین شده توسط مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان توسعه زیرساخت منطقه است.
معاون فنی و عمرانی سازمان منظقه آزاد اروند با بیان اینکه با اجرای پروژه های پزشکی در شهرهای آبادان و خرمشهر، مردم این دو شهر برای درمان نیازی به مراجعه به سایر شهرهای کشور ندارند، عنوان کرد: امکانات لازم در مراکز درمانی این دو شهر تا حد امکان مهیا می شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.