خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 20156
Share

پیروزی فولاد در دیدار تدارکاتی اردوی امارات

حسن ختام اردوی تیم فولاد در کشور امارات، پیروزی 4 بر صفر برابر تیم «دبی» بود.

حسن ختام اردوی تیم فولاد در کشور امارات، پیروزی 4 بر صفر برابر تیم «دبی» بود.
 در این دیدار که روز گذشته (یکشنبه) در استادیوم اختصاصی باشگاه دبی آغاز شد، فولادمردان با ترکیب علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، احمد آل نعمه، مهدی بدرلو، مهرداد جماعتی، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محمد قاضی و الویس نونگ روانه میدان شدند.
در این دیدار محمد قاضی در دقیقه 25 با یک حرکت زیبا قفل دروازه حریف را باز کرد، پس از آن ساسان انصاری در دقیقه 40 با یک شوت از پشت محوطه جریمه که زیر طاق دروازه «دبی» چسبید یک بار دیگر شادی را برای سرخپوشان خوزستانی به ارمغان آورد.همچنین در دقیقه 45 پاس مهرداد جماعتی و دخالت آلویس نونگ و ضربه تمام کننده شریفات، فولاد را سه گله کرد.
با شروع نیمه دوم حملات شاگردان اسکوچیچ بر روی دروازه این تیم اماراتی ادامه داشت و باعث شد که پای چاگو هم به گلزنی در این دیدار باز شود؛ ماتیاس در دقیقه 70 گلزنی کرد.
تیم «دبی» سابقه حضور در لیگ برتر امارات را داشته و در حال حاضر در لیگ دسته دو این کشور توپ می زند. این تیم هفته گذشته موفق به قهرمانی در جام اتحاد امارات شده بود.
فولادی ها که امروز (دوشنبه) از فرودگاه دبی عازم اهواز خواهند شد، پیش از این مقابل تیم‌های الفیصلی عربستان و روستوف روسیه قرار گرفته بودند که هر دوی این دیدارها با نتیجه بدون گل خاتمه یافته بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.