خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 20112
Share
پرونده ایران در جام شانزدهم بسته شد

AFC اعتراض ایران را رد کرد

پرونده‌ای که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در کنفدراسیون آسیا باز کرده بودند در شرایطی با بازنده شدن کشورمان بسته شد که از ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد AFC رای دیدار با عراق را برنگرداند.پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای

پرونده‌ای که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در کنفدراسیون آسیا باز کرده بودند در شرایطی با بازنده شدن کشورمان بسته شد که از ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد AFC رای دیدار با عراق را برنگرداند.
 پس از پایان دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای جام ملت‌های آسیا که با شکست ایران برابر عراق در ضربات پنالتی همراه شد، مسئولان فدراسیون فوتبال کشورمان با جمع آوری مستندات و مدارک لازم، نسبت حضور "علا عبدالزهرا" بازیکن عراق در این مسابقه اعتراض کرد.
مسئولان فدراسیون فوتبال طبق مدارکی که از نادو در اختیارشان قرار گرفته، به کنفدارسیون فوتبال آسیا اعلام کردند این بازیکن عراقی به علت دوپینگی بودن و تائید محرومیت آن از سوی فیفا، نباید در این مسابقه به میدان می‌‎رفت، به همین خاطر نتیجه بازی باید 3 بر صفر به سود ایران تغییر کند.
پس از اینکه مسئولان ایران روز شنبه و بصورت رسمی اعتراض خود را به مقامات AFC اعلام کردند، ابتدا قرار بود ساعت 10 صبح امروز یکشنبه نشست کمیته انضباطی AFC برای رسیدگی به این موضوع برگزار شود اما این جلسه به ساعت 14:30 موکول شد تا نمایندگان دو تیم هم در نشست حضور داشته باشند.
بر پایه این گزارش، این نشست با حضور مهدی محمدنبی دبیرکل فدراسیون ایران، هوشنگ مقدس سرپرست کاروان و مسئولان تیم ملی عراق برگزار شد که در نهایت بدون توجه به دوپینگی بودن بازیکن عراق، حق ایران نادیده گرفته شد و مسئولان AFC از تغییر نتیجه این بازی خودداری کردند.
در این شرایط تیم ملی ایران که صبح امروز از کانبرا راهی سیدنی شده بود، ساعت 6 بامداد فردا دوشنبه از سیدنی به تهران باز می‌گردد و دوشنبه شب به تهران خواهد رسید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.