خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر : 20098
Share

بیانیه حوزه هنری خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)

حوزه هنری استان خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیام‌آور مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) بیانیه صادر کرد.

حوزه هنری استان خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیام‌آور مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی (ص) بیانیه صادر کرد.
 متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بر حضرت محمد (ص) و خاندان پاک عصمت و طهارت (ع) درود و سلام و صلوات
سال‌ها است که دشمنان اسلام با اقدامات ضد اسلامی و افراطی‌گری علیه اسلام و مسلمین با بهره‌گیری از حمایت مالی و معنوی صهیونیست‌ها و دولت‌های غربی سناریوی توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های اسلامی را در رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها آغاز کرده‌اند. هر از گاهی در برهه‌های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده آتش این فتنه‌انگیزی را در جهان برافروخته می‌نمایند.
از ساخت فیلم ضد اسلامی به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان ظاهر می‌شوند و روز دیگر با انتشار مطالب ضد اسلامی و از جمله انتشار کاریکاتور موهن و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان جهان اسلام و ساحت مقدس اسلام و مسلمین اهانت می‌نمایند.
واقعیت این است که دیگر مرز میان خوب و بد در غرب فراموش شده و ظاهرا کرامت انسان و عقاید انسان‌ها برای رهبران غربی ارزش ندارد. بنابراین، امروز نه تنها توهین به پیامبر اسلام (ص) بلکه توهین به تمامی پیامبران الهی (ع) به نام آزادی توحش، برای آنان مجاز شمرده شده و معرفت، منطق و عقلانیت جای خود را به عصبیت غربی داده است و این انسان‌های سرکش و عصیانگر با لگام گسیخته، سرشت خود را فراموش کرده‌اند.
اقدام توهین‌آمیز مجله  فرانسوی شارلی ابدو نسبت به پیامبر اعظم (ص) واکنش و محکومیت گروه‌ها و چهره‌های مختلف هنری، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و ورزشی را در پی داشته است و این حرکت خروشان و عظیم توده‌های مردمی در سراسر جهان نشان از وحدت همه مسلمانان و ضرورت توجه به این ریسمان یعنی وحدت است و به طور قطع خدای عز و جل حافظ قرآن و شریعت الهی است که به عنوان یک حرکت متحد زنگ خطری برای ابرقدرت‌ها است و بروز این حرکات با ماهیت شیطانی، از شیطان صفتان شیطان‌پرست متصور است که این گونه در جهان از سوی ایادی الحادی و تکفیری در حال بروز است و لذا جامعه جهانی اسلام در سراسر کشور با حرکت عظیم و متحد نشان داد که هنوز روح وحدت و نفس مسیحایی حضرت محمد مصطفی (ص) گرما بخش حرکت خروشان مسلمانان علیه حریم‌شکنان است که توده‌های مسلمانان و نیز سایر ادیان الهی به مقابله با آنها به پا خاسته‌اند.
حوزه هنری استان خوزستان به عنوان متولی نشر هنر اسلامی و ارزشی به عنوان بخشی از جبهه هنر انقلابی در گستره جغرافیایی کربلای ایران این رفتار شیطانی گروه‌های شیطانی و ایادی صهیونیستی آنها در جهان را محکوم می‌نماید.
لذا با پیروی از منویات مقام معظم رهبری انشاءالله شاهد تلالوی اسلام ناب محمدی (ص) در جهان خواهیم بود تا همه یخ‌های اندیشه‌های منجمد در سراسر گیتی ذوب شده و جرثومه‌های شیطانی در دل اقیانوس بیکران امت اسلامی محو و ناپدید گردد. انشاءالله. »


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.