خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد خبر : 18127
Share

انتقاد یک مربي از عملکرد هيات کبدی خوزستان

مربي سابق تيم‌ملي کبدی و یکی از بنيان‌گذاران این رشته در شهرستان رامهرمز نسبت به عملكرد هيات استان منتقد و گله​مند است.

مربي سابق تيم‌ملي کبدی و یکی از بنيان‌گذاران این رشته در شهرستان رامهرمز نسبت به عملكرد هيات استان منتقد و گله​مند است.
غلامرضا مرادي​‌زاده اظهاركرد: از روزي كه مجيدي​پور، رييس هيات کبدی استان شده است، هيچ‌ كاري براي اين رشته نكرده است. من هم تا سال 91 از اين رشته دور بودم ولي در همين سال با اصرار رییس هیات و رييس فدراسيون، سرمربي تيم استان و رييس هيات شهرستان رامهرمز شدم.
وي افزود: در همين سال تيم خرمشهر تنها نماينده استان در ليگ دسته يك كشور بود ولي از آن‌جا كه فدراسيون، رامهرمز را مي​شناخت و تمام افتخارات استان در اين رشته از اين شهرستان بود و خود من هم قبلا مربي تيم‌ملي بودم، امتيازي به تیم رامهرمز برای شرکت در ليگ دسته يك کشور داده شد.
اين مربي كبدي خوزستان بيان‌كرد: بر این اساس ما در ليگ دسته يك کشور حضور پیدا کردیم و توانستيم با قرار گرفتن در جايگاه دوم، به ليگ برتر صعود كنيم. در سال 92 نيز در ليگ برتر توانستيم در مكان پنجم قرار بگيريم.  در ادامه نیز باتوجه به مشكلاتي كه پيش آمد، من تيم را به باشگاه استقلال رامهرمز واگذار كردم تا تيم‌مان باز هم بتواند در سال 93 در ليگ برتر کشور حضور داشته باشد.
وي افزود: در ادامه کار هیات استان به آلبومرادی، سرپرست اداره ورزش و جوانان رامهرمز اعلام کرد که نمی‌خواهیم مرادی‌زاده دیگر رییس هیات کبدی شهرستان باشد و او طی نامه‌ای به اداره‌كل ورزش و جوانان استان این موضوع را اعلام كرد و من از سمت رياست هيات شهرستان كنار گذاشته شدم، در حالي كه من مربي‌گری تيم‌ملي را در کارنامه‌ام داشتم و فردی منضبط و به فكر کبدی استان بودم. اگر من به فكر خودم بودم، زماني كه استان‌هاي ديگر من را به عنوان مربي مي​خواستند، به آن‌جا مي​رفتم اما اين كار را نكردم.
مرادي​‌زاده خاطرنشان‌كرد: من سال گذشته در مسابقات ليگ برتر، نزديك به پنج ميليون تومان از جيب خودم هزينه كردم و از آن‌جا كه بنيان‌گذار اين رشته در شهرستان رامهرمز هستم، مشكلي براي هزينه كردن ندارم، چرا كه فكر مي​كنم براي خودم هزينه مي​كنم و هدفم ورزش است.
وي گفت: در هر صورت سرپرست اداره ورزش و جوانان رامهرمز با همكاري هيات استان، تيمي را كه من طي سال‌هاي 91 و 92 با هزينه خودم براي آن تلاش كردم و توانستم نام استان را بالا بياورم، امسال در ليگ برتر شركت ندادند و خودشان تيم دیگری را در ليگ برتر با هدایت علی یزدان‌فر شركت دادند که آن تیم با سه شکستی که به دست آورد، به ليگ دسته يك كشور سقوط كرد.
وي عنوان‌كرد: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز و هيات استان، کبدی استان را نابود كردند. پيش از اين‌كه مجيدي​پور، رييس هيات باشد، عملكرد هيات در دوران ریاست عبدالامیر شمخانی عالي بود و به نظر من اکنون هيات استان اصلا آن‌طور كه بايد و شاید كار نمي‌كند. به هر حال اين‌كه تيم استان به ليگ يك سقوط كرد، نشانگر اين است كه اين افراد مقصر بوده​اند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.