خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 18125
Share

پوربهبهانی: مسئولان از فوتبال بانوان حمايت كنند/ زمين چمن مشكل بانوان آباداني

استعدادیابی هیئت فوتبال خوزستان بر لزوم حمايت مسئولان از طرح هاي فوتبال بانوان تاكيد كرد.

استعدادیابی هیئت فوتبال خوزستان بر لزوم حمايت مسئولان از طرح هاي فوتبال بانوان تاكيد كرد.
خدیجه پوربهبهانی اظهار کرد: در حال حاضر همه مسئولان، مربیان، پیشکسوتان و سایر افراد از مشکلات فوتبال بانوان اطلاع دارند.
وی افزود: متاسفانه در حال حاضر مربیان خانم آبادانی مشکلات ورزشی بانوان را به صورت جدی دنبال نکرده‌ اند.
استعدادیاب هیئت فوتبال خوزستان بیان کرد: رئیس هیئت فوتبال آبادان مشکلات را می‌ داند و گفته كه پیگیری ‌هایی را انجام داده است.
پوربهبهانی تصریح کرد: «غلامرضا خنفری» رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان آبادان هنگامی که ریاست این اداره را بر عهده داشت، چندین بار جلساتی را با «مظفر شاملی» رئیس هیئت فوتبال آبادان برگزار کرد که بر این اساس رئیس این هیئت قول مساعد داد که این موضوع را پیگیری کند ولی متاسفانه تا به این لحظه نتیجه قابل قبولی محقق نشده است.
وی در همین خصوص توضیح داد: رئیس هیئت فوتبال آبادان اعلام کرد که به دلیل عدم داشتن بودجه نمی تواند اقدامات را انجام دهد.
پوربهبهانی با بيان اينكه مشکل اصلی بانوان فوتبالیست آبادانی، نبود حمایت مالی و زمین چمن است، تاکید کرد: برای عملیاتی شدن طرح های فوتبال بانوان، باید مسئولان بیشتر حمایت کنند و همچنین با یک برنامه ‌ریزی مناسب نتایج خوبی محقق می‌شود.
وی با اشاره به باشگاه صنعت نفت آبادان ادامه داد: در استعدادیابی فوتبال بانوان که در تهران برگزار شد از طریق مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان و غلامرضا فیروزی «عضو شورای ورزش خوزستان» موفق شدیم دو نونهال آبادانی را راهی اولین استعدادیابی اهواز که زیر نظر فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، کنیم.
استعدادیاب هیئت فوتبال خوزستان با اشاره به شرکت پالایش نفت آبادان و فرمانداری آبادان خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی و عملیاتی شدن هرچه بهتر و سریعتر طرح و برنامه های فوتبال بانوان در آبادان، غلامرضا فیروزی «عضو شورای ورزش خوزستان» و عزیزالله شهبازی «رئیس شورای ورزش آبادان» کلیه پیگیری های لازم را انجام داده اند تا این مهم انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد: در زمینه فوتبال بانوان پتانسیل های فراوان و بازیکن ملی پوش نیز در رده جوانان تیم ملی وجود دارد که باید به آنها توجه بسیار شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.