خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 18045
Share

جزییات قراردادهای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام(ره)

مدیرعامل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به امضای 5 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی به ارزش بیش از 322 میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، جزییات این طرح‌ها را تشریح کرد. سعدالله عبدالهی اظهارکرد: این 5 فقره قرارداد

مدیرعامل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به امضای 5 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی به ارزش بیش از 322 میلیارد تومان در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)، جزییات این طرح‌ها را تشریح کرد.
سعدالله عبدالهی  اظهارکرد: این 5 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری در زمینه احداث کارخانه بزرگ تصفیه و بسته‌بندی روغن خوراکی، احداث و بهره‌برداری از مرکز لجستیک و کانتینر(ICD)، احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی منعقد شد که با فعالیت این شرکت‌ها پیش‌بینی می‌شود بیش از 570 فرصت اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شود.
وی افزود: طرح کارخانه تصفیه و بسته‌بندی روغن خوراکی با میزان سرمایه‌گذاری 227 ميليارد تومان در زمینی به مساحت 100 هزار مترمربع، با ظرفیت اسمی تولید 500 هزار تن در سال و میزان اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای 300 نفر یکی از این طرح‌های سرمایه‌گذاری است.
عبدالهی بیان‌کرد: طرح‌های دیگر مربوط به احداث و بهره‌برداری از مرکز لجستیک کالا و کانتینر (ICD) با میزان سرمایه‌گذاری 31  ميليارد تومان و ظرفیت اسمی 50 هزار TEU در سال و دو طرح در زمینه احداث و توسعه مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتي است. طرح احداث مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتي با سرمایه‌گذاری بیش از 38 میلیارد تومان و ظرفیت اسمی 720 هزار تن در سال و طرح توسعه این مخازن با سرمایه‌گذاری 15 ميليارد تومان و به ظرفیت 200 هزار تن در سال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ایجاد می‌شوند.
وی گفت: طرح احداث و بهره‌برداري از تاسيسات و تجهيزات دریافت و بازیافت ضایعات شناورها با میزان سرمایه‌گذاری 15 ميليارد تومان و به ظرفیت تولید 100 هزار تن در سال نیز از دیگر طرح‌های سرمایه‌گذاری است که قرارداد آن به امضا رسیده است.
مدیرعامل بنادر و دریانوردی خوزستان خاطرنشان‌کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در مجموع برای حدود 600 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.
عبدالهی یادآورشد: پیش از انعقاد این قراردادهای جدید، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام‌خمینی(ره) با انعقاد 9 فقره قرارداد سرمایه‌گذاری و جذب بیش از 147 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی از بنادر پیشرو در جذب سرمایه‌گذاری بخش‌خصوصی به شمار می‌آید.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.