خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 17189
Share

مهرزادگان:نشت گاز عامل انفجار خانه‌ای در ایذه شد

رئیس جمعیت هلال احمر ایذه گفت: نشت گاز باعث شد فضای یک باب منزل مسکونی این شهر مهیا برای انفجار شده و با رسیدن گاز به جریان برق و لامپ، انفجار صورت گرفت.

کورش مهرزادگان با اشاره به انفجار روز گذشته یک باب منزل مسکونی در این شهر اظهار کرد: این منازل واقع در اطراف استادیوم و نزدیکی تالاب میانگران بوده و در روز بارندگی، این محله در محاصره سیل قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با نفوذ سیل به درون منازل این محله، اعضای خانواده‌ها به مکان امن منتقل شدند، افزود: منفجر شدن خانه و تخریب آن روز بعد از سیلاب اتفاق افتاده است.
رئیس جمعیت هلال احمر ایذه، نشت گاز را دلیل منفجر شدن خانه دانست و افزود: بعد از اسکان خانواده‌های این کوچه گرفتار در سیل، خانه‌ها خالی از سکنه بوده و نشت گاز باعث شد فضای این خانه مهیا برای انفجار شود و با رسیدن گاز به جریان برق و لامپ، انفجار صورت گرفت.
این مسئول با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است، افزود: متاسفانه سه خانه در محل انفجار به طور کامل تخریب شد و منازل اطراف نیز به‌علت تکان و موج شدید دچار ترک و شکستن شیشه‌ها شدند.
مهرزادگان در پایان به ارائه خدمات رفاهی و خوراکی این خانواده‌های دچار حادثه شده اشاره کرد و افزود: با همکاری شهرداری، مراحل اسکان و خدمت‌رسانی صورت گرفته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.