خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 17180
Share

بابااحمدیان:باید فرهنگ فروتنی و گذشت شهدا در جمعه رشد و توسعه یابد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه گفت: باید فرهنگ فروتنی و گذشت شهدا در جمعه رشد و توسعه یابد.

عبدالله بابااحمدیان در یادواره شهدای بخش پیان این شهرستان با تبریک هفته بسیج و نثار درود به روح شهدای کشور و دین اظهار کرد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و برای زنده نگه‌داشتن راه شهدا، مجموعه‌ای از یادواره‌ها و نشست‌ها در حوزه‌های مقاومت بسیج و سپاه برگزار می‌شود.
وی افزود: امروز ما در برگزاری یادواره شهدای بخش پایان هستیم که دارای 16 شهید عزیز بوده که یکی از این شهدا مفقودالاثر است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با بیان اینکه بنا داریم در یادواره‌ها علاوه بر مرثیه‌سرایی که اجرا می‌شود، از خواسته‌ها و اهداف شهدا در طول جنگ و دوران دفاع‌مقدس ذکر نامی‌ کنیم، افزود: راه شهدا فقط یک فاتحه خواندن بر مزار شهید نیست، چراکه اگر به همین بسنده کنیم در حق آنها ظلم کرده‌ایم و خون شهدا پایمال خواهد شد.
وی، صفات شهدا را تبعیت از فرمان رهبری همگام بودن با رهبر، فروتنی و گذشت، خوش‌برخوردی و خوش‌اخلاقی و معنویت دانست.
بابااحمدیان در همین راستا متذکر شد: ما باید فرهنگ فروتنی و گذشت شهدا را در جامعه رشد و توسعه دهیم و از تکبر و غرور پرهیز کنیم، زیرا انسان‌های پر غرور هیچ‌گاه پویا نخواهند شد و جامعه‌ای پویا است که تکبر و غرور به‌دور باشد.
وی با اشاره به اینکه یکی از صفات بارز و فرهنگی شهدا، فرهنگ فروتنی است عنوان کرد: شهدای ما کسانی بوده‌اند که همیشه تبسم داشته‌اند و ما باید فرهنگ برخورد خوب را به مردم بیاموزیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ایذه با بیان اینکه برای رضای خدا و در راه خدا کار کردن و دوری از خودنمایی باید از شهدا الگوبرداری شود، خاطر نشان کرد: عمل به تکلیف باید برای سربلندی نظام، سربلندی و خوش‌بختی مردم انجام شود.
وی در پایان تشریح کرد: احترام به پدر و مادر، کمک و همکاری کردن به نیازمندان و خانواده، همراه مردم بودن، بی‌ریا کار کردن، راه شهداست که ما باید علاوه بر آموختن، از آن پیروی کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.