خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر : 17172
Share
پاسخ مربي استقلال به انتقادها

همداني: پيشکسوت‌ها دنبال اهداف شخصي‌اند

ستار همداني مربي استقلال معتقد است که انتقاد بعضي از پيشکسوتان استقلال نه تنها سازنده نيست بلکه آنها اهداف خاصي را از صحبت هايشان دنبال مي‌ کنند.همدانی گفت: شما شک نکنید که استقلال در نیم فصل دوم با کمترین تغییرات قهرمان می‌ شود.وی گفت:بعد از باخت دربی در مدت زمانی کوتاهی که...

همدانی گفت: شما شک نکنید که استقلال در نیم فصل دوم با کمترین تغییرات قهرمان می‌ شود.
ریکاوری با حرف های قلعه‌نویی
بعد از باخت دربی در مدت زمانی کوتاهی که داشتیم ریکاوری انجام دادیم و برای دیدار با ذوب‌آهن آماده شدیم. آقای قلعه‌نویی هم از لحاظ روحی با بازیکنان صحبت کرد. به هر حال فوتبال برد و باخت دارد، بالا و پایین دارد. عرف این است که جامعه مشتاق ورزشی که همیشه ادعای کمک دارند انتقادهای سازنده انجام دهند.
پیشکسوتان دنبال اهداف شخصی
متاسفانه در فوتبال ما معرفت و عشق کمرنگ شده است قبلا می‌ گفتند اگر کسی به زمین افتاد و دستش را گرفتی مرد هستی اما الان می‌ گویند اگر کسی به زمین افتاد تو له اش نکردی، مرد هستی. دقیقا این مساله به فوتبال ما هم سرایت کرده است و می‌ آییم رفاقت ها را زیر پا می‌ گذاریم. چشم هایمان را می‌ بندیم و دهنمان را باز می‌ کنیم و حرف هایی می‌ زنیم که فقط به اهداف خودمان برسیم.
قلعه‌نویی باهوش
با آشنایی که من نسبت به آقای قلعه‌نویی دارم او پخته تر از این است و با این انتقادها کنار می‌ آید. دستیارانش هم که امثال ما هستند کم تجربه نیستیم. امیر قلعه‌نویی تا به امروز در این سال هایی که در فوتبال بوده با هوشش موفق شده اینگونه مسائل را کنترل کند. ما هم قطعا در کنار او هستیم. من قبول دارم که هجمه انتقادها روزهای اخیر علیه استقلال زیاد بوده است. اما این دوستانی که انتقاد می‌ کنند. طوری حرف بزنند که منصفانه باشد و اگر روزی خودشان در این جایگاه بودند دوست دارند که با آنها اینطور رفتار شود.
نیم فصل هم قهرمان می‌ شویم
یکی از انتقادها علیه استقلال این است که تیمی که در 8 بازی تنها 6 امتیاز گرفته و در تمام دیدارها با تیم های بالای جدولی یا نتیجه را مساوی کرده و یا شکست خورده است. همدانی در مورد این اعتقاد معتقد است که این یکی از غیرکارشناسی ترین و بدترین انتقادها علیه استقلال است چون استقلال ابتدای فصل را خوب شروع کرده است. در 8 بازی اخیر، استقلال کمی از صدر دور شده است. اما شما ببینید اگر نویدکیا در سپاهان نباشد این تیم به هم می‌ریزد یا وقتی که کیانی در تراکتور نبود، دیدید که این تیم مقابل استقلال چطور بازی کرد؟ حالا فکر کنید ما صادقی، عمران‌زاده، هاشم، خسرو، جاسم و قاضی را گاهی در بعضی از بازی ها بالای 4 نفر از بازیکنان اصلی مان را نداشتیم. باز هم دیدارهای خوبی را به نمایش گذاشتیم و فقط 4 امتیاز با بالای جدول فاصله داریم مطمئن باشید که استقلال در نیم فصل دوم با کمترین تغییرات، قهرمان می‌ شود. شما ببینید یک محمد نوری در ترکیب پرسپولیس بود، چه اتفاقاتی افتاد. اما استقلال نباید از این همه نبود بازیکن اصلی اش حرفی بزند.
با ذوب کار سختی داریم
به عقیده من این یک خبر کذب است که ما ذوب‌آهن را دست کم گرفته ایم. ما هیچ تیمی در لیگ را دست کم نمی‌گیریم. بچه های ما تمام تلاششان را برای هر بازی می‌ دهند. تیم ما برای هر بازی برنامه خاصی دارد. ما کار بسیار دشواری در اصفهان داریم. اما تمام سعی مان را می‌ کنیم که دست پر به تهران برگردیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.