خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 17168
Share
درخواست جامعه فوتبال از مسوولان

کاظمي: اين سربازان خطاکار را ببخشيد

اين روزها بحث بازيکنان سرباز داغ است و فوتبالي ها اعتقاد دارند قرارداد دو ساله با اين بازيکنان به عنوان بازيکن سرباز بالاترين جريمه است و نبايد آنها را محروم کنند.فرهاد کاظمی از مربیان کشورمان از مسوولان درخواست کرد این بازیکنان را ببخشند و در همین خصوص گفت:اولا باید بگویم من هم مثل هر شهروند ایرانی...

فرهاد کاظمی از مربیان کشورمان از مسوولان درخواست کرد این بازیکنان را ببخشند و در همین خصوص گفت:
من از قانون تمکین می کنم
اولا باید بگویم من هم مثل هر شهروند ایرانی از قوانین تمکین می کنم و قانون برایم خیلی مهم است. اما از مسوولان عاجزانه خواهش می کنم این بازیکنان را مورد عفو قرار دهند. من از عزیزانی که این تصمیم گرفتند از جمله آقای سردار کمالی که فردی متعهد به قانون، نظام و اسلام است خواهش می کنم و استدعا دارم که گذشت کنند.
با مسببان اصلی برخورد کنند
این بازیکنان به خاطر عدم آگاهی این کار را کردند و نبودشان در این فوتبال باعث می شود فوتبال ضرر کند. واقعا فوتبال ما متضرر می شود چون این بازیکنان خوب هستند و می توانند به فوتبال کمک کنند. به خاطر ورزش و خانواده های این بازیکنان آنها را ببخشند . باید با مسببان اصلی این کار برخورد کنند و واقعا در حق شان ظلم شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود.
جریمه مالی کافی است
جریمه مالی که این بازیکنان می شوند برای شان می تواند کافی باشد.این بازیکنان می توانند دو سال با حقوق سربازی بازی کنند و این بزرگترین جریمه برای آنهاست. اگر این بازیکنان دو سال از فوتبال دور باشند از نظر سلامتی و روحی خیلی ضرر می کنند و ضرر مالی جبران می شود. امیدوارم این اتفاق بیافتد و این بازیکنان خوب از فوتبال دور نشوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.