خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر : 17165
Share

دریس:شهرداری اروندکنار سازمانی رو به ورشکستگی است

شهردار اروندکنار این سازمان را سازمانی رو به ورشکستگی معرفی کرد.

یوسف دریس در جلسه هماهنگی شورای اسلامی شهرستان آبادان که در محل بخشداری اروندکنار برگزار شد، اظهار کرد: میزان اعتبارات تخصیص یافته با حجم مشکلات موجود در این شهر همخوانی و توازن ندارد و این مسئله مشکلات عدیده‌ای را برای ما به وجود آورده است.
وی افزود: هرچند که اقدامات و کارهای خوبی در زمینه عمران و خدمات‌رسانی شهری با صرف اعتبارات عمرانی و جاری در شهر انجام شد اما این اقدامات در مقایسه با مشکلات ریز و درشتی که در این منطقه وجود دارد قابل قیاس نیست.
وی اظهار کرد: اگر برای رفع مشکلات این شهر چاره‌اندیشی و برنامه‌ریزی‌هایی با قابلیت اجرا اندیشیده نشود در آینده‌ای نه چندان دور مشکلات این شهر بیشتر بروز می‌کنند.
وی تصریح کرد: ضروری است تا مسئولان حوزه‌های مختلف به اروندکنار بیایند و جوابگوی مردم باشند.
شهردار اروندکنار گفت: حداقل انتظار مردم برخورداری از امکانات اولیه است که متاسفانه ما از داشتن این حداقل‌ها نیز بی‌بهره‌ایم.
دریس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش میزان پرداختی مردم به تامین اجتماعی برای صدور پروانه ساختمان افزود: این امر سبب بی‌رغبتی مردم برای دریافت اسناد مالکیت شده است به نحوی که از ابتدای امسال تاکنون تنها 9 پروانه ساخت صادر کرده‌ایم.
وی اظهار کرد: مردم برای گریز از پرداخت این عوارض سنگین از گرفتن اسناد خود خودداری می‌کنند.
وی همچنین بر لزوم داشتن یک مرکز آتش‌نشانی و تجهیزات لازم در شهر اروندکنار تاکید کرد.
وی با بیان اینکه یادمان والفجر هشت آبروی شهرستان است، تصریح کرد: افزایش سطح خدمات‌رسانی به زائران و بهبود آن نیاز به همکاری و حمایت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی دارد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.