خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 17018
Share
شکست تيم‌هاي حدادي و کامراني

ارسلان کاظمي با برد به ليگ چين برگشت

در ادامه رقابت‌هاي ليگ بسکتبال چين، تيم ارسلان کاظمي با بازگشت او به پيروزي رسيد اما تيم‌هاي حامد حدادي و مهدي کامراني مغلوب حريفان شدند.در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم‌هایی که ملی‌پوشان ایرانی را در اختیار دارند به مصاف حریفان خود رفتند. چونگ پینگ ارسلان کاظمی را در اختیار دارد...

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال چین تیم‌هایی که ملی‌پوشان ایرانی را در اختیار دارند به مصاف حریفان خود رفتند. چونگ پینگ ارسلان کاظمی را در اختیار دارد اما در چند بازی گذشته پادشاه اسلم دانک را در اختیار نداشت و برابر حریفانش یکی پس از دیگری می‌باخت امروز بالاخره ملی‌پوش ایرانی‌اش را در اختیار داشت و در نبردی نزدیک برابر ژیجیانگ 120 بر 116 به پیروزی رسید.
ارسلان کاظمی که برای تمدید ویزای خود به آمریکا سفر کرده بود در این مسابقه 43 دقیقه در میدان بود و 15 امتیاز، 9 ریباند، 5 پاس منجربه گل و 2 توپ ربایی به نام خودش ثبت کرد.
جیانسو که مهدی کامرانی را در اختیار دارد در شب درخشش این ملی‌پوش ایرانی با نتیجه 95 بر 87 برابر شانگهای تن به شکست داد. مهدی کامرانی 41 دقیقه برای تیمش بازی کرد و 19 امتیاز، 2 ریباند، 9 پاس منجر به گل و 3 توپ‌ربایی انجام داد.
شینگ‌دائو نیز در شب درخشان حامد حدادی برابر حریفش تن به شکست داد. یاران حدادی به مصاف شان‌دونگ رفتند و در پایان با نتیجه نزدیک 105 بر 101 مغلوب شدند. ارزشمندترین بسکتبالیست‌ آسیا 43 دقیقه برای تیمش بازی کرد و 25 امتیاز، 16 ریباند، 2 پاس منجربه گل و 3 بلاک شات به نام خودش ثبت کرد. حدادی در این دیدار بهترین ریباندر و دومین بازیکن امتیازآور میدان بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.