خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 17006
Share

کاردوست: استقلال‌خوزستان در پایان لیگ رتبه‌ای تک‌رقمی به دست می‌آورد

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که تمیش در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت و در پایان لیگ به رتبه ای تک رقمی دست پیدا می کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که تمیش در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهد داشت و در پایان لیگ به رتبه ای تک رقمی دست پیدا می کند.
رضا کاردوست  اظهار کرد: تیم ما امسال 80 درصد تغییرات داشت و باتوجه به همین موضوع، کمی اوایل لیگ خوب نتیجه نگرفتیم. البته در برخی بازی ها که خوب هم بودیم حق مان آن نتیجه ای نبود که به دست آوردیم.
وی ادامه داد: به هر حال خودمان می دانستیم هر چه روزبه‌روز بازیکنان تیم با یکدیگر بازی کنند و کنار هم قرار بگیرند می توانیم در روند مسابقات بهتر شویم و فکر می کنم بازی به بازی عملکردمان بهتر شد. ما ابتدای فصل از چهار دیداری که برگزار کردیم یک امتیاز به دست آوردیم و اگر امتیازات بیشتری از این بازی ها به دست می آوردیم می توانستیم شرایط مان را از آن چه اکنون در جدول داریم بهتر کنیم.
این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: ما در ادامه مسابقات هم با بیشتر هماهنگ شدن بازیکنان بهتر شدیم و امتیازات بیشتری را جمع کردیم. البته داوری و بدشانسی ها هم در عملکردمان تاثیرگذار بود. در کل در نیم فصل نخست عملکردمان بد نبود.
وی گفت: در ابتدای فصل نگاه کادرفنی و ما به رده‌های بالای جدول بود و حتی می خواستیم به کسب سهمیه آسیایی هم فکر کنیم. از روز اول صحبت مان این بود که جزو چهار پنج تیم بالای جدول باشیم ولی همانطور که گفتم، عدم هماهنگی ابتدای فصل بازیکنان و بدشانسی، عواملی بودند که نتوانستیم رتبه های بالای جدول را کسب کنیم. البته به نظرم این روند رو به رشدمان در ادامه مسابقات بهتر خواهد شد و در نیم فصل دوم شرایط بهتری خواهیم داشت و در پایان لیگ هم جزو تیم های تک رقمی هستیم.کاردوست درباره تفاوت لیگ امسال با سال گذشته، عنوان کرد: به نظرم امسال لیگ خوبی داشتیم و درست است که گفته می شود لیگ کم تماشاگری داشتیم ولی بازی هایی که انجام شد به نظرم با کیفیت بودند. تیم‌ها نزدیک به هم هستند و بیشتر آن‌ها کارشان را با برنامه ریزی آغاز کردند. به نظرم در ادامه نیز لیگ خوبی خواهیم داشت و مانند سال گذشته شرایط به صورتی است که قهرمان لیگ و تیم های سقوط کننده مشخص نیستند.
وی در پاسخ به این سوال که برخی ها معتقدند که لیگ نتوانسته به تیم‌ملی ما کمک کند؟ گفت: این موضوع گفته می شود ولی این سرمربی تیم‌ملی است که برای تیم تصمیم می‌گیرد. عقیده کی روش نیز این است که بیشتر بازیکنانش را از بین بازیکنانی که حتی اگر در اردن یا قطر هم بازی می‌کنند، به تیم ملی دعوت کند و سعی می‌کند که بیشتر لژیونر دعوت کند و کمتر به لیگ داخلی نگاه می کند. او نظر خودش را دارد و می گوید که بازیکنان ما حرفه ای نیستند یا حتی حرفه ای هم زندگی نمی کنند.
هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: در کل شانس بازیکنی که خارج از ایران بازی می کند برای این که به اردوی تیم ملی دعوت شود و در تیم بازی کند، بیشتر است و حضور آن ها در تیم های خارجی باعث می شود که شانس بیشتری برای حضور در تیم ملی داشته باشند. باتوجه به این که از بازیکنان حاضر در لیگ نفرات کمتری به تیم‌ملی دعوت می شوند این موضوع باعث می شود که خیلی ها فکر کنند که لیگ ما از نظر کیفی پایین آمده است که به این صورت نیست و سطح لیگ ما مانند سال های گذشته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.