خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹
کد خبر : 17002
Share
هردم از این باغ بری می‌رسد/این است حال و روز امروز فوتبال ایران!

اسکوچيچ ديوانه نشود خوب است

حسین ابن قاسم در رابطه با اینکه اعلام شده سروش رفیعی، سروش سعیدی و احمد عبدالله‌زاده کارت پایان‌خدمت‌شان باطل شده است، گفت: هردم از این باغ بری می‌رسد. 11 آذر با تراکتورسازی بازی داریم و این خبر اعلام می‌شود و این است حال و روز امروز فوتبال ایران!

 سرپرست تيم فوتبال خوزستان گفت: در اين شرايط که هر روز يکي از بازيکنان ما دچار مشکل مي‌شود دراگان اسکوچيچ ديوانه نشود خيلي خوب است.
 حسین ابن قاسم در رابطه با اینکه اعلام شده سروش رفیعی، سروش سعیدی و احمد عبدالله‌زاده کارت پایان‌خدمت‌شان باطل شده است، گفت: هردم از این باغ بری می‌رسد. 11 آذر با تراکتورسازی بازی داریم و این خبر اعلام می‌شود و این است حال و روز امروز فوتبال ایران!
وی افزود: فولاد خوزستان هدف قرار گرفته است، شما ببینید کدام یک از این نفراتی که کارتشان باطل شده به دادسرای نظامی رفته‌اند و یا فردی از آنها بازداشت شده است، به غیر از بچه‌های فولاد خوزستان. جرم ما این است که آکادمی فعالی داریم و بازیکن‌سازی می‌کنیم.
ابن‌قاسم در پاسخ به این سؤال که آیا نمی‌شد قبل از شروع فصل این اسامی اعلام شود تا باشگاه‌ها با چنین مشکلاتی روبرو نشوند، خاطرنشان کرد: در ابتدا به ما لیستی دادند که نه سربرگ و نه مهری روی آن وجود داشت که طی این نامه اسامی تعدادی از این بازیکنان وجود داشت. اگر بازیکنان چنین مشکلی داشتند چرا زودتر به باشگاه‌ها اعلام نکردند تا فکر دیگری انجام دهیم اما اکنون هر روز یک مشکل درست می‌شود و تیم را دچار حاشیه می‌کند.
سرپرست فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: سروش رفیعی برای پیگیری کارهایش به تهران آمده است. او زمانی کارت معافیت گرفته که در تیم فجر حضور داشته است. امیدوارم مشکل بازیکنان ما حل شود. زمانی که قهرمان لیگ برتر شدیم فردی با انجام مصاحبه اعلام کرد سعید حلافی و دو بازیکن فولاد خوزستان دچار مشکل سربازی هستند چرا قبل از این چنین خبرهایی مطرح نشد که باشگاه‌ها با بازیکنان قرارداد نبندند و فکر دیگری برای خود کنند همان موقع اسامی سربازها را اعلام می‌کردند و بازیکنان به تیم‌های نظامی می‌رفتند ما هم می‌توانستیم با جذب نفرات دیگری خودمان را آماده مسابقه کنیم اما این اتفاق نیفتاد.
وی تأکید کرد‌:چند نفر از این بازیکنان می‌توانند در لیگ بازی کنند مابقی آنها باید به تیم‌های نظامی لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم بروند. معلوم نیست با این وضعیت شرایط چطور خواهد شد.
ابن قاسم در رابطه با اینکه با این اتفاقات باشگاه‌ها بیشتر از همه متضرر شدند، خاطرنشان کرد: همه باشگاه‌ها را زدند و هدف اصلی هم در این بین فولاد خوزستان بود. ما تا آکادمی داریم غمی نداریم. امسال هم شاید قهرمان نشدیم اما تا همینجا با وجود مشکلات فراوانمان 24 امتیا زگرفتیم.
سرپرست فولاد خوزستان تأکید کرد: سه چهار روز قبل از هر بازی سرمربی ترکیب اصلی خود را مشخص می‌کند اما هر بار قبل از هر بازیمان اعلام کردند فلان بازیکنان دچار مشکل است قبل از بازی با تراکتورسازی اسکوچیچ سه بار ترکیب تیم را تغییر داد اگر اسکوچیچ در این وضعیت دیوانه نشود خیلی خوب است. او به من اعلام کرد که به اطلاع همه برسانم که این مربی در کرواسی به سربازی رفته و دیگر به او کاری نداشته باشند. باز هم می‌گویم آکادمی فولاد خوزستان بسیار قوی است و هر باشگاهی که نیاز به بازیکن دارد آکادمی ما بازیکن در رده سنی جوانان و امید در سطح ملی به آنها می‌دهد اما خواهشاً دست از سر تیم لیگ برتری ما بردارند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.