خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 15972
Share

نفت آبادان شهرداری را از بحران خارج کرد

در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تبریز از شهرداری شکست خورد و فولاد نوین برنده دربی شهر اهواز شد.

در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در تبریز از شهرداری شکست خورد و فولاد نوین برنده دربی شهر اهواز شد.
در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم‌های خوزستانی به مصاف حریفان رفتند که حاصل آن سه امتیاز برای فوتبال استان بود.
در همین چارچوب صنعت نفت آبادان در تبریز میهمان شهرداری بود که در سه مسابقه خود صاحب تنها دو امتیاز شده بود.
در این دیدار تیم نفت آبادان با روحیه مضاعف و یک تیم کامل و با امکانات فراوان و در حد یک تیم لیگ برتری عازم تبریز شده بود اما نتیجه به گونه‌ای دیگر برای نماینده آبادان رقم خورد و در مقابل تیم نه چندان مدعی شهرداری تبریز نتیجه‌ای بهتر از شکست یک بر صفر برای این تیم به دست نیامد.
نفت آبادان نشان داد همچون سال‌های گذشته می‌تواند سکوی پرتاب خوبی برای تیم‌های بحران زده باشد و با واگذار کردن نتیجه به آنان کمک شایانی برای خروج آنان از بحران کند.
نفت آبادان باز هم نتوانست از غفلت حریفان مدعی خود استفاده کرده و در حالی که تیم‌های مس رفسنجان و پاس همدان نتیجه را به حریفان خود واگذار کرده بودند، نفت آبادان نیز هماهنگ با آنان دست خالی به خانه بازگشت.
آبادانی‌ها با متحمل شدن این شکست 6 امتیازی باقی ماندند و رده چهارم جدول ابقا شدند، باید منتظر ماند و دید که در هفته‌های آتی چه نتایجی برای این تیم و جدول گروه دوم رقم خواهد خورد اما به طور حتم این شکست در بازی‌های آینده کار را برای طلایی پوشان آبادانی سخت خواهد کرد.
اما در ورزشگاه اختصاصی فولاد خوزستان، قرمزپوشان اهوازی میزبان استقلال بودند و شهرآورد دسته یکی‌های خوزستان را برگزار کردند.
فولادی‌ها در این دیدار موفق شدند با شکست آبی‌پوشان اهوازی به صدر جدول صعود کند و هم امتیاز با تیم نیروی زمینی تهران در این رده جای بگیرد.
استقلال اهواز نیز همگام با دیگر تیم خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول 6 امتیازی باقی ماند و رده پنجم جدول را از آن خود کرد.
 تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول روز شنبه 17 آبان‌ماه جاری در چارچوب هفته پنجم به میدان خواهند رفت.
بر همین اساس صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی این شهر میزبان فولاد یزد خواهد بود و استقلال اهواز در خانه یک دیدار سخت را با تیم مس کرمان برگزار خواهد کرد، همچنین فولاد نوین اهواز در شیراز می‌ه‌مان تیم فجر شهید سپاسی این شهر خواهد بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.