خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
کد خبر : 15616
Share

طباطبایی:9 میلیارد تومان هزینه فاز نخست بازسازی حرم علی بن مهزیار

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: 9 میلیارد تومان تنها برای بازسازی فاز نخست حرم علی بن مهزیار اهوازی هزینه شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: 9 میلیارد تومان تنها برای بازسازی فاز نخست حرم علی بن مهزیار اهوازی هزینه شده است.
سید محمد طباطبایی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست بازسازی حرم علی بن مهزیار اهوازی، اظهار کرد: بازسازی حرم از سال 1390 آغاز شد و اکنون عملیات سفت‌کاری آن صد در صد تکمیل شده است و عملیات نازک‌کاری آن نیز در حال انجام است.
وی افزود: تمام تلاش مجموعه اوقاف بر این بود که فاز نخست عملیات پیش از ماه محرم به بهره‌برداری برسد که خوشبختانه امروز تقریبا به تکمیل رسیده است.
طباطبایی گفت: هزینه بازسازی حرم در فاز نخست حدود 9 میلیارد تومان اعتبار در برداشته است که پنج میلیارد تومان آن اعتبارات دولتی، 2 میلیارد تومان از اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان و 2 میلیارد تومان از طریق کمک‌های خیران بوده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه عملیات بازسازی متوقف نمی‌شود، یادآور شد: پس از دهه نخست محرم عملیات دوباره از سر گرفته می‌شود.
طباطبایی ادامه داد: ادامه روند کار به میزان اعتبارات بستگی دارد؛ در فاز سوم طرح بازسازی حرم و آزادسازی 70 خانه اطراف حرم مد نظر است که با خریداری این خانه‌ها طرح اجرا می‌شود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.