خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
کد خبر : 15611
Share

ربیهاوی:برداشت 2 هزار نمونه میکروبی از آب آشامیدنی در شهرستان‌های جنوب خوزستان

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان از برداشت یک‌هزار و 947 نمونه میکروبی از آب آشامیدنی در شهرستان‌های تابعه این دانشکده خبر داد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان از برداشت یک‌هزار و 947 نمونه میکروبی از آب آشامیدنی در شهرستان‌های تابعه این دانشکده خبر داد.
 جعفر ربیهاوی با اشاره به نقش نظارتی دانشکده علوم پزشکی آبادان بر امر تأمین و توزیع آب آشامیدنی در شهرستان‌های تابعه این دانشکده اظهار کرد: برداشت یک‌هزار و 947 نمونه به منظور کنترل کیفیت میکروبی آب مناطق شهری و روستایی در شش ماهه ابتدایی سال 93 صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: از این تعداد بیش از یک‌هزار و 500 نمونه تعداد یک‌هزار و 243 نمونه در مناطق شهری و 704 نمونه در مناطق روستایی برداشت شده که 26 نمونه از آنها متعلق به مراکز خصوصی همانند آب شیرین‌کن‌ها بوده است.
مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در همین راستا 66 هزار نمونه سنجش میزان کلر باقیمانده نیز برداشت شده که 17 هزار و 245 مورد در مناطق شهری و 48 هزار و 755 مورد در هم مناطق روستایی بوده است.
ربیهاوی در پایان گفت: تأمین و تزریق کلر باقیمانده در حد استانداردهای اعلام شده به منظور پیشگیری از وقوع مخاطرات بهداشتی در اثر آلودگی‌های ثانویه به شمار رفته که از الزامات قانونی سازمان‌های تأمین‌کننده آب بوده و توسط کارشناسان بهداشتی به‌صورت مداوم مورد پایش قرار می‌گیرند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.