خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 15558
Share

عابدینی:غرور کاذب بازیکنان باعث شکست ما مقابل نفت آبادان شد

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: بازیکنان ما بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان دچار غرور کاذب شدند که نتیجه آن شکست سنگین برابر نفت آبادان بود.

سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران گفت: بازیکنان ما بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان دچار غرور کاذب شدند که نتیجه آن شکست سنگین برابر نفت آبادان بود.
بهمن عابدینی' در نشست خبری بعد از دیدار تیم های پارسه تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه تختی آبادان افزود: با توجه به شناختی که از تیمم دارم پذیرفتن چهار گل در این بازی غیر قابل باور و سخت بود.
وی اظهار کرد: تیم ما بعد از پذیرفتن گل دوم شیرازه خود را از دست داد و حریف از اشتباهات ما به خوبی استفاده کرد.
سرمربی تیم فوتبال پارسه تهران با تبریک به مسوولان و کادر فنی تیم صنعت نفت آبادان افزود: صنعت نفت امروز واقعا بازی زیبا و برزیلی خاص خود را ارائه داد.
وی گفت: این باخت را قطعا در هفته های بعد جبران می کنیم تا در جمع مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.
عابدینی حمایت تماشاگران آبادانی در پیروزی تیم صنعت نفت را تاثیر گذار دانست و افزود: تماشاگران آبادانی در فوتبال ایران بی نظیر هستند و امروز با حمایت خود زمینه پیروزی تیم خود را رقم زدند.

** مانوئل: به نتیجه و بازی دلخواه مقابل تیم فوتبال پارسه تهران دست یافتیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این نشست خبری گفت: بازی بسیار زیبایی انجام دادیم و به نتیجه عالی دست یافتیم.
'کارلوس مانوئل' با اشاره به برتری صنعت نفت در این دیدار افزود: بازیکنان ما با انجام بازی زیبا و تکنیکی از ابتدای بازی ابتکار عمل را در دست گرفتند و به نتیجه امیدوار کننده ای دست یافتند.
وی با اشاره به بازی خوب تیم پارسه تهران اظهار کرد: پارسه در جام حذفی موفق به شکست فولاد خوزستان شد و مقابل ما خوب ظاهر شد.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان استفاده از چهار بازیکن جوان آبادانی در این دیدار را یادآور شد و افزود: این بازیکنان با نمایش خوب خود موفق به جلب رضایت کادر فنی و تماشاگران شدند.
وی هماهنگی خوب بازیکنانش را علت اصلی پیروزی در این دیدار عنوان کرد و گفت: ما امسال تیم جوان اما با انگیزه ای داریم که تشنه پیروزی و صعود به لیگ برتر می باشد.
مانوئل با تقدیم این پیروزی به هواداران آبادانی اضافه کرد: این پیروزی متعلق به هواداران است زیرا تیم را در این دیدار خیلی خوب مورد حمایت قرار دادند.
تیم فوتبال نفت آبادان عصر پنجشنبه در هفته سوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های ایران با نتیجه چهار بر یک تیم پارسه تهران را شکست داد تا جمع امتیازات خود را به عدد شش برساند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.