خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 15489
Share

کفشگري: يکي از بهترين بازي‌هايم را انجام دادم

هافبک تيم پرسپوليس معتقد است که تيم سايپا در بازي ديروز حتي يک موقعيت هم نداشت.

مهرداد کفشگری گفت: در بازی دیروز ما در فاز حمله خوب نبودیم ولی با این حال 4 یا 5موقعیت خوب داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم ولی در خط دفاعی خوب بازی کردیم و تیم سایپا حتی یک موقعیت هم نداشتند و روی یک شوت از راه دور به گل رسیدند.
وی افزود: من دیروز با اینکه بعد از 4 یا 5 مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفتم یکی از بهترین بازی هایم را در پرسپولیس انجام دادم ولی چون تیم باخته این طور تصور می شود که همه تیم بد بودند.
بازیکن پرسپولیس در مورد مشکل پرسپولیس بیان کرد: من نمی خواهم در مورد مشکل پرسپولیس حرف بزنم. مشکلات پرسپولیس یکی دو تا نیست و تیم ما مشکلات زیادی دارد که خودمان به راحتی می توانیم حل کنیم ولی چون فشار روی تیم ما زیاد است، این مشکلات ریز، بزرگ می شوند.
وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل بالایی دارد ولی حاشیه های زیادی داریم و همچنین مصدومان زیادمان هم برای ما دردسر ساز شده ولی پرسپولیس تیم بزرگی است و هر سال حاشیه های زیادی دارد و نمی توان این حاشیه ها را علت نتیجه نگرفتن ما عنوان کرد.
کفشگری در پایان اظهار داشت: من به هواداران پرسپولیس حق می دهم و آنها از تیمشان برد می خواهند و من امیدوارم در آینده بتوانم نتایج بهتری بگیریم و آنها را خوشحال کنیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.