خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹
کد خبر : 15309
Share

مجيدي ديگر مصاحبه نمي کند؟

حضور فرهاد مجيدي در برنامه نود تبديل به سوژه اول شبکه هاي اجتماعي شده است.

گفت‌وگوی مجیدی و فردوسی پور که از معدود حضورهای این بازیکن در تلویزیون محسوب می‌ شود خیلی سریع با شیوه ای مجادله آمیز بین هر دو پیش می‌رود.
 نقطه آغاز بحث ها بین مجیدی و فردوسی پور تیتری بود که روزنامه خبرورزشی سال ها پیش آن را روی جلد خود منتشر کرد. مجیدی که در آن روزها تک ستاره استقلال محسوب می‌ شد به همراه علی نظری (که هنوز از اطرافیان استقلال محسوب می‌شد) به دفتر روزنامه خبر رفت و فردا این تیتر جنجالی از قول او منتشر شد: (استقلالی ها رخصت به پرسپولیس می‌ روم) تیتری که بهانه اش طلب 20 میلیون مجیدی از استقلال بود و او به این شکل قصد داشت مدیران استقلال را زیرفشار بگذارد. مجیدی البته 24 ساعت بعد در گفت‌وگو مجدد با همین روزنامه حرف های خود را تغییر داد و گفت در استقلال می‌ ماند اما مشخص بود که هم او و هم روزنامه از جنجال ایجاد شده راضی اند.
حالا پس از نزدیک به 17 سال مجیدی در حالی که از شروشور جوانی فاصله گرفته در برنامه نود حاضر شده و طبعا دوست ندارد به شهرت استقلالی اش لطمه ای وارد شود. بنابراین به صورتی طبیعی تیتر منتسب به خودش را تکذیب کرد و گفت: این یک تیتر استنباطی است و وی این جمله را هرگز  به زبان نیاورده است.
مجیدی که در ادامه صحبت هایش با به زبان آوردن این جمله که جهانبخش را  نمی‌شناسد اشتباه بزرگی انجام داد دقایقی بعد وقتی یکی از اعضای تحریریه خبرورزشی در تماس با نود اعلام کرد آن تیتر با هماهنگی خود مجیدی روی جلد روزنامه رفته است، گفت حرف های مطبوعات قابل استناد نیست .او سپس به فردوسی پور گفت که او هم پرسپولیسی بوده که فردوسی پور ابتدا سعی داشت از این موضوع فرار کند اما با اصرار مجیدی تسلیم شد و گفت: من همیشه راست می‌ گویم، پرسپولیسی بوده ام اما الان برایم تفاوتی ندارد.
فردوسی پور و مجیدی دقایقی بعد دوباره بر سر پخش یک شادی گل جنجالی که مجیدی در آن تصویر شیخ الوصل را از زیر پیراهنش به نمایش می‌ گذاشت با هم به بحث پرداختند. مجیدی که از پخش این تصویر عصبانی شده بود اعلام کرد مطبوعات این شادی گل او را در ایران خیلی بیشتر از حد خودش بازتاب منفی داده اند و دلیل نداشته که فردوسی پور در این برنامه آن را پخش کند. شماره 7 استقلال اعلام کرد خود آن ضربه کاشته جذابیت بیشتری از بازنمایی شادی گلی دارد که خب از نظر ایرانی ها پذیرفته نیست ... فرهاد در این لحظه باز  بحث پرسپولیسی بودن عادل را پیش کشید و بعد تاکید کرد که روزنامه های ورزشی قابل استناد نیستند و به عادل فردوسی پور گفت که چند روز پیش در یکی از روزنامه ها دیده که درآمد فردوسی پور از برنامه نود سالی 500 ـ 600 تومان است که فردوسی پور این مساله را تکذیب کرد و گفت اگر این درآمد را از برنامه نود می‌ داشت کلاهش را بالا می‌ انداخت.مجیدی در جواب این حرف گفت :چطور حرفهاو تیترهای روزنامه ها در مورد حقوق 500 میلیونی شما غلطه اما تیترهای روزنامه در مورد من درسته؟
 در نهایت این  گفت‌وگو فعلا با نگاه های معنادار فردوسی پور به پشت صحنه و پخش آگهی بازرگانی در حال پیگیری است اما به نظر می‌ رسد مجیدی از اینکه سکوت خود را شکسته و به تلویزیون آمده چندان راضی نباشد. او که چهره ای دوست داشتنی و اسطوره ای برای استقلالی ها داشته حالا به تندی مورد انتقاد طرفداران فوتبال در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است که البته طبیعتا بیشتر نقدهای تند مربوط به پرسپولیسی هاست.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.