خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 15308
Share

برگزیدگان جشنواره قصه گویی خوزستان دراهوازمعرفی شدند

هفدهمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان شامگاه دوشنبه با معرفی برگزیدگان در سالن آمفی تاتر این مرکزدر اهواز به کارخود پایان داد.

هفدهمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان شامگاه دوشنبه با معرفی برگزیدگان در سالن آمفی تاتر این مرکزدر اهواز به کارخود پایان داد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان اظهار داشت: هیات داوران در پایان این جشنواره آسیه رحمتی با قصه«مسافر بهار» از اندیمشک،الهام بهادر قنواتی با قصه «چلمن» ازبهبهان و زینب موسوی با قصه «ددی بی ددی» ازهندیجان را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم این جشنواره معرفی کرد.
وی گفت: ثریا عبدی با قصه «خاک پای آسمان» از هندیجان، مدینه خورشیدی با قصه «یوسف و زلیخا» از ایذه، فروغ شاکریان با قصه «مهمان کوچولوی مسجد» از اهواز، مهرناز شهرکی باقصه «کلمه های زیتونی یک شاعر» از بهبهان، فاطمه حسن نسب با قصه «عصیان آتش» از بهبهان، مهین گیمدی باقصه «حرف آباد» از بستان و لیلا رحمانیان با قصه «افسانه روباه حیله گر» ازاهواز نیز توانستند رتبه چهارم تا دهم این جشنواره را از آن خود کنند.
شاکریان هیات داوران این جشنواره را متشکل ازشعله پرند، لیلاقنواتی فرد وپروین وفایی نام برد.
وی همچنین منصوره محمدی با قصه «بوی عطر آشنا» از امیدیه، مریم لعلی با قصه «قیچی که دنبال کار می گشت» از دزفول، زینب چمانی با قصه «دختر آجینو دوجین خان» از شوش، مرجان نوروزی زاده با قصه «غلام ساده» و مرجان ظریفی با قصه «این همه تلق و ملق» از اهواز، فاطمه جوکار با قصه «آوازی برای وطن» از بهبهان، فاطمه زیرک قشقایی باقصه «کمیل»ازآبادان، هاشمیه طبیشی با قصه «چهل چشمه» از خرمشهر، شهناز ممبینی با قصه «گلپر و ماه و رنگین کمان» از اهواز و ساراکلانی و ندا مراد پوربا قصه«دزدی که پروانه شد» ازدزفول را به عنوان نفرات یازدهم تا بیستم این جشنواره معرفی کردند.
هفدهمین جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خوزستان در مرحله ی حوزه ای کار خود را با رقابت 100 قصه گو در 27 شهر استان خوزستان آغاز کرد.
45 برگزیده این مرحله در دوروز27 و28 مهرماه دراهواز قصه های خود را با درونمایه ی آموزشی، تربیتی باگرایش مذهبی، علمی، تاریخی، اجتماعی روایت کردند.
نفرات برگزیده جشنواره استانی خوزستان در هفدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی که زمستان امسال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور برگزار می شود شرکت می کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.