خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۴۲
کد خبر : 15302
Share

فتح‌الله‌زاده:ازروي حسادت‌به‌کفاشيان انتقادمي‌کنند

مديرعامل سابق استقلال ادعا مي کند که عده اي از روي کينه و حسادت به عملکرد 7 ساله علي کفاشيان انتقاد مي کنند.

در چند روز گذشته امیر عابدینی انتقادهای تندی را نسبت به عملکرد علی کفاشیان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کرده و ادعا کرده بود کار کفاشیان در فدراسیون فوتبال به آخر خط رسیده است.
فتح الله زاده به ورزش سه گفت که کفاشیان در 7 سال حضورش در فدراسیون فوتبال نمره عالی نه، اما نمره قبولی می گیرد.
اعضای مجمع از کفاشیان حمایت می کنند
من مطمئن هستم اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با قدرت از کفاشیان دفاع می کنند. در این مساله شک ندارم چون آنها به کفاشیان اعتماد دارند. به نظر من کفاشیان باید با قدرت به کارش ادامه بدهد و نباید مسائل حاشیه ای روی کارش تاثیر بگذارد. من فکر می کنم کفاشیان در این مدت که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال عملکرد بدی نداشته است.
کفاشیان فرد با نفوذی در AFC است
کفاشیان آدم با نفوذی در فدراسیون فوتبال است و رفتنش از فدراسیون به صلاح فوتبال نیست. او دارد کرسی های مهمی در کنفدراسیون فوتبال آسیا بدست می آورد و این نشان می دهد مدیر خوبی برای فوتبال است. نباید با مطرح کردن این صحبت ها سد راه موفقیت فوتبال بشویم.
از روی حسادت اعتراض می کنند
کسانی که نسبت به عملکرد کفاشیان اعتراض می کنند از روی کینه و حسادت است. آنها نمی توانند یک فرد که به عنوان مستتقل فعالیت می کند را ببینند و به همین دلیل به او انتقاد می کند. شما ببنید که 2 وزیر می خواستند کفاشیان را از کار برکنار کنند ولی نتوانستند. او در فدراسیون فوتبال تنها است و هیچ حامی هم ندارد. به همین دلیل هم است که می گویم عده ای از روی حسادت نمی توانند یک نفر را که به صورت مستقل فعالیت می کنند را ببینند. او با توجه به این که در این مدت در فدراسیون فوتبال تنها بوده عملکرد بدی نداشته است.
به کفاشیان نمره قبولی می دهم
من فکر می کنم عملکرد کفاشیان در 7 سال حضورش در فدراسیون فوتبال خوب بوده است. نمی گویم فدراسیون فوتبال نقصی نداشته است ولی در کنار این نقص های، نقاط قوت زیادی هم داشته است. من شخصا به فدراسیون علی کفاشیان نمره عالی نمی دهم ولی فکر می کنم می تواند نمره قبولی بگیرد.
نسبت به تیم های پایه به فدراسیون فوتبال نقد دارم
من خودم اولین کسی هستم که به فدراسیون فوتبال به خاطر عملکرد تیم های نقد دارم. چند سال پیش به کفاشیان گفتم که نباید فدراسیون فوتبال تیم داری کند. این کار از اساس غلط است چون در این صورت نقش باشگاهها در ساختن تیم های پایه از بین می رود. به نظر من این کار از اساس اشتباه است.
آنها خودشان می خواهند رییس فدراسیون فوتبال شوند
کسانی که به دنبال برگزاری مجمع فوق العاده هستند تا کفاشیان را برکنار کنند می خواهند خودشان این صندلی را دراختیار بگیرند. وگرنه دلیلی ندارد که بخواهند این کار را انجام بدهند چون به صلاح فوتبال نیست. مهمترین عامل موفقت در فوتبال ثبات است و در این صورت است که می توانیم فوتبال را بسازیم.
دلیل دارد که باشگاههای بازیکن سازی نمی کنند
این که باشگاهها بازیکن سازی نمی کنند دلیل دارد. شما ببیند تیم ها این همه هزینه می کنند ولی وقتی که زمان بهره برداری از یک بازیکن می رسد، باید آنها به تیم های نظامی بدهند تا خدمت سربازی شان را سپری کنند. همین می شود که برای باشگاهها انگیزه نمی ماند. اگر سازمان نظام وظیفه یکی دو نفر از همین بازیکنان را به باشگاه مامور کنند، این مشکلات از بین می رود و تیم ها راغب می شوند روی تیم های پایه شان سرمایه گذاری کنند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.