خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۹:۲۴
کد خبر : 15296
Share

موسوی نسب:توزیع مرغ در شهرستان اهواز با کد رهگیری

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از توزیع مرغ در شهرستان با کد رهگیری خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز از توزیع مرغ در شهرستان با کد رهگیری خبر داد.
منصور موسوی‌نسب  اظهار کرد: با توجه به اجرای همزمان درج کد رهگیری بر روی بسته‌بندی مرغ کشتار روز تولید کشتارگاه‌های طیور استان، تاکنون بیش از 400 هزار قطعه از طیور تولیدی در مرغداری‌های سطح شهرستان با اخذ مجوزهای لازم به کشتارگاه‌های اهواز ارسال شدند.
وی اضافه کرد: با اجرای این طرح و افزایش نظارت‌های بهداشتی ضمن اجرا شدن طرح تضمین کیفیت فرآورده‌های خام دامی از تولید تا زمان مصرف و با توجه به کنترل مرغداری‌ها و ممانعت از تحویل مرغ تولیدی به مراکز غیرمجاز عرضه مرغ زنده، نقش بسزایی را در جلوگیری از عرضه غیربهداشتی مرغ زنده و کشتار غیر مجاز آن به دنبال خواهد داشت.
رئیس اداره دامپزشکی اهواز در ادامه افزود: مصرف‌کنندگان از این به بعد قادر خواهند بود به سامانه شماره 30008903 پیامک کنند تا از زمان پرورش، کشتار، محل کشتار، حمل‌ونقل و... مرغ در تلفن ‌همراه خود اطلاعات به دست آورند و بیش از پیش نسبت به نظارت بهداشتی دامپزشکی بر فرآیند تولید گوشت مرغ در کشتارگاه و مراکز عرضه اطمینان حاصل کنند.
موسوی‌نسب ضمن درخواست از همشهریان در خصوص مصرف فرآورده‌های خام دامی دارای مجوز دامپزشکی خواستار خرید مرغ کشتار روز بسته‌بندی شده دارای کد رهگیری و یا مرغ منجمد بسته‌بندی شده از مراکز مجاز شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.