خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۲
کد خبر : 14497
Share

دبیقی:صداوسیمای مرکز آبادان در هفته دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشت

مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان گفت: صدا وسیمای مرکز آبادان در طول هفته دفاع مقدس علاوه بر تولید برنامه‌های متنوع ارتباط‌های زنده متعددی را با شبکه‌های مختلف برقرار کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان گفت: صدا وسیمای مرکز آبادان در طول هفته دفاع مقدس علاوه بر تولید برنامه‌های متنوع ارتباط‌های زنده متعددی را با شبکه‌های مختلف برقرار کرد.
داریوش دبیقی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سیما برنامه‌های صبح به خیر ایران، امروز هنوز تمام نشده شبکه یک، صبح آغاز و نوا و نما شبکه شما، ارتباط با شبکه‌های استانی و محلی و... از جمله این ارتباط‌‌ها بودند.
وی افزود: برنامه نوا و نمای آبادان که از شبکه شما در دو شب پخش شد توانست بیش 89 درصد رضایتمندی بینندگان را در سراسر جهان به دست آورد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز آبادان خاطرنشان کرد: تلویزیون آبادان همچنین ویژه برنامه لشکر خوبان را در هشت قسمت 60 دقیقه‌ای و مانند ارتباط با شبکه‌ها از محل باغ موزه دفاع مقدس آبادان و مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر به صورت زنده بر روی آنتن برد.
دبیقی ادامه داد: پخش رژه نیروهای مسلح به صورت زنده از شبکه آبادان و پخش بخش‌هایی از آن از شبکه خبر برای نخستین‌بار نیز در پنج مهر و سالروز شکست حصر آبادان رخ داد و نیز دعای روح‌بخش ندبه شهرستان آبادان در روز جمعه 4 مهر از شبکه اول سیما به صورت زنده توسط همکاران سیمای مرکز آبادان پوشش داده شد.
این مدیرکل تصریح کرد: مجموعه مستند گزارشی قصه‌های جزیره در هفت قسمت 25 دقیقه‌ای که به بیان خاطرات شفاهی مردم در محاصره آبادان و عملیات ثامن‌الائمه پرداخت نیز در این هفته تولید و پخش شد و برنامه بچه‌های اروند در این هفته به صورت ویژه وبا حضور راویان دفاع مقدس توانست ارتباط موثری را با کودکان برقرار کند.
دبیقی درباره ارتباط‌های خبری نیز توضیح داد: واحد اطلاعات و اخبار مرکز آبادان در این هفته 15خبر به صورت مکتوب و 12 گزارش تصویری را به تهران ارسال و با شبکه بین المللی خبر ارتباط‌هایی را برقرار کرد.
وی اضافه کرد: 115 خبر رادیویی، 96 خبر تلویزیونی مکتوب، 14برنامه تولیدی رادیویی و 14 برنامه تولیدی تلویزیونی نیز در این هفته توسط این واحد تولید شد.
وی ادامه داد: از جمله فعالیت‌های واحد خبر در این هفته تولید بسته‌های خبری متعدد از جمله مدرسه ایثار و ایجاد تریبون مقاومت در میان مردم با موضوع خاطرات و بیان نقطه نظرات پیرامون دفاع مقدس بود.
مدیرکل صداوسیمای آبادان در مورد عملکرد حوزه صدا در این هفته عنوان کرد: صدای مرکز آبادان با تولید برنامه‌هایی همچون از خاکریز تا آسمان، نمایش هفت قسمتی اینجا آبادان، رادیو مقاومت، مستند گزارشی فتح الفتوح و ویژه برنامه‌های رادیو پیام در هفته دفاع مقدس عملکرد چشمگیری را داشت.
دبیقی عنوان کرد: نخل و نی نیز ویژه برنامه‌ای بود که رادیو آبادان با موضوع ادبیات دفاع مقدس در شش قسمت تهیه و برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی ارسال کرد و اثر روز پایداری هم عنوان ویژه برنامه‌ای است که در 90دقیقه هم زمان با رادیو آبادان از شبکه‌های مختلف رادیویی پخش شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.