خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
کد خبر : 14495
Share

ورجاوند:صدور 540 گواهی حمل مرغ زنده برای کشتارگاه دزفول

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از صدور 540 گواهی حمل مرغ زنده برای کشتارگاه این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از صدور 540 گواهی حمل مرغ زنده برای کشتارگاه این شهرستان خبر داد.
محسن ورجاوند  از صدور بیش از 540 مجوز حمل طیور زنده با خودروهای دارای پروانه بهداشتی حمل از مرغداری‌های این شهرستان به کشتارگاه‌های صنعتی طیور استان در شهریورماه خبر داد و گفت: حمل مرغ زنده بدون مجوز بهداشتی دامپزشکی می‌تواند موجب انتقال و شیوع بیماری‌های خطرناکی مانند آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و به‌ دنبال آن آلودگی مناطق مختلف کشور شود.
وی افزود: گواهی حمل بهداشتی مرغ‌های سالم از مرغداری به کشتارگاه و درج کد رهگیری بر روی بسته‌بندی مرغ کشتار روز کمک شایانی به جلوگیری از انتقال آلودگی به سایر مرغداری‌های در حال پرورش می‌کند.
رئیس اداره دامپزشکی دزفول تصریح کرد: کماکان صاحبان واحدهای پرورش طیور می‌توانند به منظور دریافت مجوز حمل بهداشتی به شبکه‌های دامپزشکی شهرستان خود مراجعه کرده و نسبت به اخذ این مجوز اقدام کنند.
ورجاوند در پایان با بیان این‌که حمل و نقل طیور بدون داشتن مجوزهای بهداشتی لازم، چه در داخل و چه در خارج از استان ممنوع است، اظهار امیدواری کرد؛ با نظارت دقیق بهداشتی بیش از گذشته و همچنین رعایت شرایط کامل بهداشتی توسط مرغداران استان شاهد ریشه‌کن شدن بیماری‌ها و افزایش تولید در استان باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.