خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 14485
Share

مروجان ازدواج آسان در اندیمشک تجلیل شدند

در آئینی به مناسبت وصلت آسمانی حضرت زهرای مرضیه (س) و امام علی (ع) تعدادی از زوج های مروج ازدواج آسان در اندیمشک مورد تجلیل قرار گرفتند.

در آئینی به مناسبت وصلت آسمانی حضرت زهرای مرضیه (س) و امام علی (ع) تعدادی از زوج های مروج ازدواج آسان در اندیمشک مورد تجلیل قرار گرفتند.
 در این آیین فرماندار اندیمشک در سخنانی ، ترویج فرهنگ ارزشمندی چون ازدواج آسان در جامعه اسلامی را یک ضرورت عنوان کرد و گفت:ازدواج آسان و ساده زیستی در آغاز زندگی مشترک یک ارزش است.
' حمیدرضا گودرزی' افزود:ایجاد روحیه نشاط در جامعه مستلزم ترویج ارزش های برتر است و شهروندان نیز می توانند در این راستا مشارکت نمایند.
'امیر حمزه بزرگی' معاون فرماندار اندیمشک هم با اشاره به اهمیت ازدواج در اسلام گفت:امروز ازدواج های پر هزینه یک تهدید برای جامعه به شمار می رود که باید با تشویق جوانان به ازدواج آسان این ناهنجاری را در جامعه کمرنگ کرد.
'جهانگیر میرزاوند' استاد روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک نیز بی توجهی به اصول معنوی را تهدیدی برای زندگی مشترک عنوان کرد و گفت:هدف از زندگی مشترک رسیدن به آرامش و پرورش فرزندان نیکو است و این امر در سایه معنویت تحقق می یابد.
وی عدم شناخت وظایف در زندگی و عدم داشتن شناخت کافی از شخصیت های طرفین را از آسیب های دیگر زندگی مشترک عنوان کرد.
در این آیین که به همت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان اندیمشک برگزار شد با هدایایی از پنج زوج جوان که زندگی مشترک خود را ساده و به دور از تشریفات آغاز کرده اند تجلیل شد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.