خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 14478
Share

شهرآورد خوزستان زیر سایه استرس/ رونمایی از نفت جدید

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد و استقلال در اهواز میزبان راه آهن خواهد بود.

در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد شهرآورد خوزستان را برگزار خواهند کرد و استقلال در اهواز میزبان راه آهن خواهد بود.
در یازدهمین هفته از لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های خوزستانی برای نخستین‌بار از استان خود خارج نمی‌شوند و هر سه تیم حاضر در این رقابت‌ها، درون استان بازی‌های خود را برگزار خواهند کرد.
در همین چارچوب فردا پنجشنبه دهم مهرماه، تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز میزبان راه آهنی خواهد بود که هفته گذشته از باخت خانگی مقابل نفت مسجدسلیمان گریخت.
استقلالی‌ها که به نظر می‌رسد چند هفته‌ای روند رو به رشدی را آغاز کردند، سعی دارند تا با پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار، جایگاه خود را در جدول رده‌بندی مسابقات بهبود بخشند.
عبدالله ویسی برای اینکه نشان دهد تیم خوبی روانه مسابقات کرده، قطعاً با توپ پر پای به میدان خواهد نهاد و برای فرار از قعر جدول و بازگرداندن شرایط خوب روانی به تیم خود، تفکرات ویژه و منحصر به فردی را به معرض نمایش خواهد گذاشت.
اما در مسجدسلیمان، و در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهرستان، نفت میزبان یک دیدار بزرگ است و برای نخستین‌بار در لیگ برتر برگزار کننده یک شهرآورد است و همچنین نخستین‌بار در این آوردگاه رو در روی مدافع عنوان قهرمانی قرار می‌گیرد.
نفتی‌ها که در این هفته دستخوش تغییرات روی نیمکت خود بودند، هواداران خود را بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از نفت جدید کرده‌اند و برای اینکه بهروز مکوندی بتواند شرایط روحی مناسبی را برای ادامه مسابقات به تیم خود تزریق کند، مطمئناً با تمام قوا به مصاف فولاد خواهد رفت.
مکوندی که پیش‌تر عنوان کرده در این برهه از زمان تنها می‌تواند روی شرایط روحی تیم خود کار کند، باید منتظر ماند و دید که این تیم به لحاظ روحی و روانی مهیای برگزاری یک دربی تمام خوزستانی خواهد بود یا نفت مثال بازی‌های گذشته با پدید پایان ناپذیر بدشانسی همراه خواهد شد.
اما فولاد، که در این فصل نتایج ضد و نقیضی را کسب کرده، در حالی میهمان نفت است که در دو هفته گذشته دو دیدار سخت را برگزار کرده و از دو دیدار خود چهار امتیاز را کسب کرده است.
فولادی‌ها در هفته نهم استقلال را در تهران شکست دادند و در اهواز و در هفته دهم این رقابت‌ها، با نفت آماده و جنگنده دو بر دو مساوی کردند و در آیه هفته نیز برای دومین هفته پیاپی با یک تیم نفتی دیگر مصاف خواهند کرد.
مدافع عنوان قهرمانی که در فصل جدید با ترکیبی متحول شده پای به عرصه رقابت‌ها نهاده، برای جدا نشدن از جدال با مدعیان، باید در این دیدار به پیروی برسد، در غیر این صورت جبران کار برای آنان بسیار سخت خواهد شد چرا که سایپا، نفت تهران و سپاهان، مترصد فرصتی هستند تا جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرند.
قرمزپوشان اهوازی با علم به این موضوع که در شرایطی حتی می‌توانند صدرنشین لیگ برتر در هفته یازدهم شوند، قطعاً به کمتر از سه امتیاز این دیدار راضی نخواهند شد و این کار را برای نفت مسجد سلیمان دوچندان سخت‌تر خواهد کرد.
در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور، استقلال خوزستان، پنجشنبه و از ساعت 17 و 20 دقیقه در اهواز به مصاف راه آهن خواهد رفت و تیم‌های هم استانی نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان، در عصر جمعه و از ساعت 17 و 20 دقیقه در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان رو در روی هم قرار خواهند رفت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.