خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 13926
Share

ویسی: چشم به سه امتیاز دیدار با تراکتورسازی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چشم به سه امتیازدیدار با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزداریم چراکه برد دراین بازی، سبب گشوده شدن دروازه موفقیت به روی تیم ما خواهد شد.

 سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چشم به سه امتیازدیدار با تیم فوتبال تراکتورسازی تبریزداریم چراکه برد دراین بازی، سبب گشوده شدن دروازه موفقیت به روی تیم ما خواهد شد.
دیدار تیمهای فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز ازهفته نهم لیگ برتر باشگاه های ایران ساعت 18 و 40 دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می شود.
'عبدا... ویسی' درنشست خبری پیش ازبازی، در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهارکرد:برای رسیدن به سه امتیاز این بازی راه های رسیدن به این خواسته را به شاگردان خود درطول هفته طی تمریناتی آموزش داده ام.
وی اضافه کرد: دراین دیدار یک بازی تهاجمی توام با رعایت اصول احتیاط را در دستورکاری خود داریم.
ویسی افزود: اگرچه تراکتورسازی تیم خوبی است و از بازیکنان توانمندی سود می برد، اما این تیم هم نقاط مثبت و ضعفی دارد که مترصد هستیم، نقاط مثبت آن را بی اثر و ازنقاط ضعف آن برای رسیدن به گل استفاده کنیم.
وی به بازی هفته قبل این تیم در برابر تیم فوتبال صبای قم که منجربه برد دو بریک استقلال خوزستان شد اشاره کرد، و گفت: این برد سبب شد تا روحیه و انگیزه بازیکنان این تیم برای ادامه مسابقات بشکل مضاعفی بالا برود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهارکرد:به همین خاطر تماشاگرانی که به ورزشگاه می آیند ازبازیکنان تیم استقلال خوزستان شاهد یک بازی شاد، روان خواهند بود.
وی گفت: برای این بازی نه بازیکن محروم داریم ونه مصدوم، بلکه با تمام توان خود به دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خواهیم رفت.
گفتنی است 'رسول خطیبی' سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز به مصاحبه خبری پیش از بازی این تیم در برابراستقلال خوزستان که در اهواز برگزار شد، نرسید.
مدیررسانه ای تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ازآنجا که قراربود پرواز تیم تراکتورسازی ساعت 16 و 30 دقیقه به اهواز صورت گیرد اما به دلیل تاخیر، سرمربی این تیم نتوانست درنشست خبری شرکت کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.