خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر : 13924
Share

کرمی نژاد:خدمات‌دهی شهرداری دزفول به مدارس به مناسبت ماه مهر

شهردار دزفول از خدمات‌دهی شهرداری به مدارس به مناسبت ماه مهر به دانش‌آموزان خبر داد.

شهردار دزفول از خدمات‌دهی شهرداری به مدارس به مناسبت ماه مهر به دانش‌آموزان خبر داد.
محمدرضا کرمی‌نژاد اظهار کرد: خدمات‌دهی شهرداری دزفول به مدارس به ‌مناسبت فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید و طرح استقبال از مهر، آغاز شده و تا اواسط مهر ماه ادامه دارد.
وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس عنوان کرد: فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف عمرانی و خدماتی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت مدارس توسط شهرداری دزفول درحال انجام است.
شهردار دزفول گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با مدیریت آموزش و پرورش در حوزه زیباسازی و خدماتی فعالیت‌هایی از قبیل شست‌وشوی مدارس و خیابان‌های اطراف، جمع‌آوری نخاله‌های حاشیه و داخل مدارس، رسیدگی به مبلمان و آسفالت مدارس، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی خطوط عابر پیاده مقابل مدارس، رنگ‌آمیزی سرعت‌گیرهای نزدیک مدارس، بازدید و تجهیز تابلوهای راهنمایی و رانندگی مقابل مدارس انجام شده است.
کرمی‌نژاد ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدماتی ایمنی شهرداری نیز قرار است با درخواست اداره آموزش و پرورش، نسبت به بررسی ایمنی مدارس اقدامات لازم را انجام دهد.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری دزفول با دست‌اندرکاران آموزش و پرورش برای ایجاد یک فضای شاد و پرطراوت همکاری می‌کند خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه به آموزش و پرورش باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند چرا که همه ما وامدار این دستگاه هستیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.