خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
کد خبر : 13922
Share

شهبازی:آبادان دروازه مدرنیته ایران بوده است

فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان دروازه مدرنیته ایران بوده است و در حال حاضر با برنامه‌ های ویژه‌ای که برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا بهتر از گذشته رشد و توسعه پیدا کند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: آبادان دروازه مدرنیته ایران بوده است و در حال حاضر با برنامه‌ های ویژه‌ای که برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده انتظار می‌رود تا بهتر از گذشته رشد و توسعه پیدا کند.
عزیزالله شهبازی در همایش بازگشایی واحدهای آموزشی آبادان که شامگاه گذشته در محل سالن غدیر این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، مدیران نقش محوری دارند و باید نظارت‌ هایی که انجام می دهند را به صورت مستمر در اختیار مسئولان قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه هنگامی که مدرسه تعطیل می‌شود همه دانش‌ آموزان به صورتی که فرضا در قفس بوده‌اند می‌خواهند از مدرسه خارج شوند که باید در این زمینه فرهنگسازی شود.
فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: آموزش و پرورش یک کارخانه انسان ‌سازی است و در خصوص موضوعات آموزش، پرورش و حقوق شهروندی باید از پایه شروع کند.
شهبازی تصریح کرد: برای ورزش دانش‌ آموزان به ویژه ورزش دختران باید کارگروهی تشکیل شود تا دانش‌ آموزان از امکانات ورزشی استفاده کنند که با این اقدامات امید می‌رود در آینده انسان‌های سالم تحویل جامعه شود.
وی افزود: در مقطع ابتدایی با مشکل کمبود معلم رو به رو هستیم که طبق دستور استاندار خوزستان مقرر شد معلمان بازنشسته برای این کاستی ‌ها در مدارس حضور یابند.
فرماندار ویژه آبادان تأکید کرد: در کشورهای اروپای غربی زمانی که معلمی بازنشسته می‌شود از وی به صورت شایسته‌ای استفاده می شود. در آن کشورها وقتی معلمی برای اولین بار می‌ خواهد کار خود را آغاز کند یک معلم بازنشسته را به مدت شش سال در کنار وی قرار می‌دهند.
شهبازی یادآور شد: آبادان دروازه مدرنیته ایران بوده است و با تمام شهرهای کشور فرق داشته که در حال حاضر با برنامه‌ های ویژه‌ای که برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است انتظار می‌رود بهتر از گذشته رشد و توسعه پیدا کند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.