خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۸
کد خبر : 13040
Share

حمودي: کاش شجاع را تنبيه مالي مي کردند

سپاهان در حالي مقابل ذوب آهن قرار گرفت که چند بازيکن اصلي خود از جمله علي حمودي را در اختيار داشت . غيبت بازيکنان کليدي در روند سپاهاني ها تاثير گذاشت و اين تيم در آخر به کسب تساوي رضايت داد.

علی حمودی بازیکن سپاهان درباره شرایطش و دوران مصدومیت گفت: مشغول فیزیوتراپی هستم و نسبت به چند روز پیش بهترم.نمی دونم چرا این فصل بدشانسی آوردم، اولش که بخاطر مشکل سربازی نتوانستم بازی کنم و بعد هم که مصدوم شدم.باز هم خدا را شکر می کنم که الان مشکلاتم حل شده و فکر کنم به بازی با ملوان برسم.
او درمورد غیبت در داربی نظرش را اینگونه بیان کرد: شخصا خیلی دوست داشتم که بازی کنم. برای منی که همیشه حضوری فعال در داربی ها داشتم بازی را از دور تماشا کردن خیلی سخت بود.به هر حال این هم قسمتی از زندگی است و برای هرکسی پیش می آید.بچه هایی که در زمین بودند واقعا زحمت کشیدند ولی نبود پنج،شش بازیکن واقعا تاثیر گذار بود.ما می توانستیم بازی را ببریم اما نشد.
حمودی در مورد اینکه چرا تیم شان بعد از بازی با نفت شرایط بدی پیدا کرد ادامه داد: هر تیمی یک دوران افت دارد در بازی با نفت که ما یک بازیکن اخراجی و مصدوم داشتیم.در بازی با فولاد هم واقعا از حریف سرتر بودیم.در بازی با ذو ب آهن هم که گفتم چه اتفاقی افتاده.الان در هر بازی ما سه،چهار بازیکن مان را در اختیار نداریم.
بازیکن سپاهان نظرش را در مورد محرومیت خلیل زاده هم تیمی اش اینگونه بیان کرد: حق شجاع محرومیت نبود با محروم کردنش او را از شرایط آرمانی اش دور کردند می تواستند او را از لحاظ مالی تنبیه کنند.شاید هم این کار را کردند تا بقیه درس بگیرند نمی دانم ولی می توانستند محرومش نکنند.
حمودی در آخر اضافه می کند: ما به دنبال سه امتیاز بازی با ملوان هستیم امیدوارم نمایش خوبی داشته باشیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.