خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد خبر : 13035
Share

اسکوچيچ: شکايتم را به فيفا خواهم برد

دارگان اسکوچيچ سرمربي حال حاضر فولاد که با ناراحتي از تيم ملوان جدا شد، اکنون معتقد است تيمشان شرايط خوبي دارد که اگر 2 بازيکنش يعني پريرا و رحماني را در اختيار داشت الان وضعيتشان خيلي بهتر بود.سرمربی فولاد خوزستان از شرایط این روزهای فولاد خوزستان و مشکلات فصل قبلش در....

سرمربی فولاد خوزستان از شرایط این روزهای فولاد خوزستان و مشکلات فصل قبلش در انزلی می گوید:
از لحاظ ذهنی تحت فشار بودیم
در بازی با سایپا نیمه اول آنطور که می خواستیم نبودیم و بدون برنامه بازی می کردیم اما نیمه دوم خط حمله و دفاع سازمان یافته کار کردیم. متاسفانه یک پنالتی خراب کردیم و تیمی پنالتی خراب می کند از لحاظ ذهنی به شدت تحت فشار قرار می گیرد اما در ادامه بازیکنان توانستند بر خودشان مسلط شوند و با وجود ذهنیت خراب بتوانند با یک دفاع سازمان یافته بازی را به تساوی بکشانند.
برنامه‌ریزی برای پنالتی‌ها
در مورد پنالتی ای که بازیکنانمان از دست دادند باید بگویم که این اتفاق در فوتبال می افتد. خیلی از بزرگان پنالتی خراب کردند وقتی پنالتی اول را از دست دادیم زدن پنالتی دوم برایمان سخت تر شد. از این به بعد برای پنالتی ها برنامه ریزی می کنیم و به شخصه سعی می کنم بازیکنانمان را از نظر ذهنی تقویت کنم.
به زمان نیاز داریم
هنوز به فولاد مدنظرم نرسیده ام خیلی کار داریم و به زمان بیشتری احتیاج داریم. بازیکنان و کادرفنی تمام تلاششان را برای موفقیت فولاد انجام می دهند.
رحمانی و پریرا جایگزینی ندارند
ما برای اکثر بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات از دست دادیم جایگزین های مناسبی داریم ولی با از دست دادن پریرا و رحمانی نتوانستیم جایگزین های مناسبی برایشان پیدا کنیم. یکی مثل بختیار رحمانی در پست خودش بهترین است بنابراین جایگزین پیدا کردن برای او خیلی سخت است و نبود بختیار به تیم ما لطمه می زند.
برای قهرمانی باید بیشتر تلاش کنیم
خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنم هنوز راه طولانی در پیش داریم و در هفته های ابتدایی کار هستیم. ما باید خیلی بیشتر از این ها تلاش کنیم تا مدعی قهرمانی باشیم، زود است که راجع به رقبایمان در این راه صحبت کنم اما فکر می کنم 3 تیم استقلال، سپاهان و تراکتور رقیبان اصلی ما باشند.
صحبت من با مسئولان ملوان است
من به شدت از دست مسئولین ملوان ناراحت هستم سختی های زیادی در انزلی کشیدم و به نظر خودم نتایج قابل قبولی گرفتم. اما الان که 4ماه از پایان فصل قبل گذشته هنوز 50درصد از مطالباتم را دریافت نکرده ام. ممکن است رقم قراردادم مهم نباشد ولی اینکه حس کنی در یک جا تلاش کردی و طرف مقابل نه تنها قدرشناس زحماتت نیست بلکه حقوق ات را هم نمی خواهد پرداخت کند و به این مسئله اهمیت هم نمی خواهد بدهد آزاردهنده است. خطاب من به مردم انزلی و بازیکنان خوب ملوان نیست چون آنها را دوست دارم و در قلب من جای دارند. اما از مالک باشگاه دلگیرم.
کمیته انضباطی پاسخی به شکایتم نداد
3 ماه قبل تصمیم گرفتم به کمیته انضباطی فوتبال شکایت کنم آنها هم یک فرصت 10 روزه به ملوان دادند تا مستنداتشان را ارائه دهند بعد از 10 روز که ملوان هیچ پاسخی به کمیته انضباطی نداد انتظار داشتم رای را صادر کنند اما هیچ خبری به من ندادند. 3 هفته پیش که مدیربرنامه ام به کمیته انضباطی مراجعه کرده بود آنها از او خواسته بودند ترجمه رسمی قرارداد انگلیسی ام را برای آنها ببرد، این کار هم 2 هفته پیش صورت گرفت ولی باز هم هیچ جوابی نگرفتیم.
شکایتم را به فیفا می‌برم
من می‌توانستم به فیفا مراجعه کنم ولی به احترام کمیته انضباطی فوتبال ابتدا شکایت خود را به این کمیته بردم. می‌دانم آنها با توجه به مسائل فوتبال ایران بسیار درگیر هستند ولی توقع داشتم با توجه به اینکه به فیفا مراجعه نکردم پرونده من را در اولویت قرار دهند. باز هم به کمیته انضباطی مراجعه خواهم کرد و در صورتی که کمیته جوابی برای من نداشته باشد به فیفا خواهم رفت.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.