خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸
کد خبر : 12822
Share

شمخانی: امنیت در ایران دستاورد همگرایی و وحدت ملی است

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امنیت و توسعه مستمر در جمهوری اسلامی ایران دستاورد همگرایی و وحدت ملی است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: امنیت و توسعه مستمر در جمهوری اسلامی ایران دستاورد همگرایی و وحدت ملی است.
 «علی شمخانی» در دیدار رییس و نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تحولات منطقه و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در عرصه های سیاست خارجی، مقابله با تحریم ها، پیشرفت های اقتصادی و مقابله با فساد اشاره کرد و اظهارداشت: شرایط فعلی فرصتی بی بدیل و تاریخی پیش روی کشور است.
وی افزود: در صورت بهره برداری مناسب از آن ظرفیت ها و شاخص های امنیت ملی، کشور ارتقای قابل توجهی خواهد داشت.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، توجه به رفع تهدیدات ناشی از مسایل اقتصادی و اجرای سیاست های ابلاغ شده در موضوع اقتصاد مقاومتی را مهم و از اولویت های اصلی امنیت ملی برشمرد.
شمخانی خاطرنشان کرد: امنیت در ایران بومی و بر اساس همگرایی آحاد شهروندان جمهوری اسلامی ایران و علاقه و اهتمام آنها به نظام استوار است.
وی، باور و عقیده جوانان و مسوولان به پیشرفت و تقویت بنیه و ساخت اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور را عامل تقویت امنیت ملی و اصلی ترین دلیل ثبات و امنیت کشور در شرایط بحرانی منطقه دانست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی، توجه و پیگیری حل مسایل استان ها را با تدبیر و مدیریت جهادی وظیفه مهم نمایندگان عنوان کرد و بر آمادگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی برای تسهیل در انجام این امور تاکید کرد.
در ادامه این جلسه تعدادی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با ارایه گزارشی از دغدغه های اصلی نمایندگان مجلس در حوزه های امنیت ملی و سیاست خارجی، برگزاری این جلسات را مفید دانستند.
آنان همچنین بر همکاری بیشتر میان مجلس و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی تاکید کردند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.