خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر : 12809
Share

کاظمی‌نژاد :لزوم راه‌اندازی دفتر ویژه کلنگ‌زنی پروژه‌ها در خوزستان

مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان گفت: باید دفتر ویژه‌ای برای پیگیری پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند، در نظر گرفته شود.

پیمان کاظمی‌نژاد در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مسیر ارتباطی میدان شهید صیاد شیرازی تا بلوار پدافند، با بیان اینکه این پروژه 4 هزار متر مربع طول و حدود 10 هزار مترمربع مساحت دارد، اظهار کرد: امیدواریم این پروژه عظیم که قرارداد آن یک ساله است در زمان مقرر به تکمیل برسد.
وی افزود: وفاقی که اکنون میان شهرداری و شورای شهر اهواز وجود دارد، می‌تواند یک امر مثال‌زدنی برای استان باشد.
کاظمی‌نژاد گفت: اختلافاتی که میان شورای اسلامی شهر و شهرداری‌ها به وجود می‌آید، وقت مسئولان استانداری را بسیار می‌گیرد و به جای پرداختن به مسائل شهر، به حل این اختلافات پرداخته می‌شود.
مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان تصریح کرد: امیدواریم این همدلی شورای اسلامی شهر و شهرداری ادامه یابد و در این فاصله اندک خدمت بتوان حداکثر استفاده از زمان را برد.
این مسئول با بیان اینکه باید دفتر ویژه‌ای برای پیگیری پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی می‌شوند، در نظر گرفته شود، یادآور شد: در این دفتر باید ستاد فنی و برنامه‌ریزی شده فعالیت کند که طبق برنامه زمان‌بندی شده پروژه‌ها تحویل گرفته شوند.
کاظمی‌نژاد عنوان کرد: شهروندان اهوازی باهوش هستند و کوتاهی در بهره‌برداری از پروژه‌ها نه تنها اثر مثبتی نخواهد داشت، بلکه موجب ایجاد ناامیدی و کم‌امیدی میان شهروندان می‌شود.
مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه پروژه‌های شهری در استان به خوبی در حال پیشرفت است اما کار برنامه‌ریزی شده می‌تواند در کنترل این پروژه‌ها موثر باشد.
وی متذکر شد: باید پروژه‌ها را رصد کرد که در موعد مقرر افتتاح شوند و موجب ایجاد ناامیدی در شهروندان نشوند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.