خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
کد خبر : 11673
Share

فهرست بازيکناني که سربازي نرفته‌اند

سازمان ليگ اسامي 21 فرد شاغل در فوتبال ايران که خدمت سربازي را طي نکرده‌اند اعلام کرد.در يکي دو هفته گذشته بحث‌ پيرامون چند بازيکن ليگ برتري که با کارت پايان خدمت جعلي در ليگ بازي مي‌کردند سوژه اول رسانه‌هاي ورزشي شده بود، تا جايي که سازمان نظام وظيفه هم وارد عمل شد و به طور صريح اعلام کرد دو بازيکني که بيشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته يعني......

در يکي دو هفته گذشته بحث‌ پيرامون چند بازيکن ليگ برتري که با کارت پايان خدمت جعلي در ليگ بازي مي‌کردند سوژه اول رسانه‌هاي ورزشي شده بود، تا جايي که سازمان نظام وظيفه هم وارد عمل شد و به طور صريح اعلام کرد دو بازيکني که بيشتر از همه راجع به آن‌ها بحث وجود داشته يعني بختيار رحماني و علي حمودي دوره‌ي سربازي خود را نگذرانده و بايد وظيفه مقدس سربازي را طي کنند تا بتوانند بدون مشکل به فعاليت خود ادامه دهند.
از همان زمان روي بازيکنان زيادي شک و ترديد وجود داشت که آيا خدمت سربازي خود را گذرانده‌اند يا خير؟ حتي سرمربي يکي از تيم‌هاي ليگ برتر که انگار از جزئيات اين موضوع و اينکه چه بازيکناني دوره سربازي خود را نگذرانده‌اند خبر داشت، با بعضي از آن‌ها تماس گرفته بود و از آن‌ها خواسته بود که فصل بعد را در اين تيم سپري کنند تا دوره‌ي سربازي خود را هم طي کرده‌ باشند.
با اين حال سازمان ليگ طبق وعده‌اي که از پيش داده بود فهرست 21 فرد شاغل در فوتبال ايران را که دوره‌ي سربازي خود را طي نکرده‌اند مشخص کرد. سازمان ليگ در نامه‌اي به باشگاه‌هاي ليگ برتري نام اين افراد را اعلام کرده است.
فهرست 21 نفره‌ي اين ليست به اين شرح است:
1. آرش افشين
2. ميلاد غريبي
3. حسين خلاقي
4. شهاب کرمي
5. علي حمودي
6. ساسان انصاري
7. عليرضا حقيقي
8. حسين ماهيني
9. بختيار رحماني
10. سعيد حلافي
11. امين جهان‌مهر
12. محمدجواد شفيع‌زاده
13. مهدي چاه‌کوتاه‌زاده
14. ابراهيم صالحي
15. محمد معاوي
16. حسن معادي
17. ميلاد مديرروستا
18. عقيل عبدالخاني
19. عباس عسگري
20. علي کعبي
21. منصور عظيمي
در ميان اين ليست نام بازيکناني به چشم مي‌خورد که از هفته نخست ليگ بايد براي تيم‌هاي خود به ميدان بروند اما سازمان ليگ در نامه خود به باشگاه‌ها اعلام کرده که آنها حق بازي در تيم‌هاي غيرنظامي را ندارند. همچنين با وجود اينکه مهلت نقل و انتقالات ليگ به پايان رسيده، سازمان ليگ اين فرصت را به اين بازيکنان داده تا در تيم‌هاي نظامي در صورتي که فهرست‌شان جاي خالي داشته باشد، بازي کنند در غير اين صورت اين بازيکنان نمي‌توانند در تيم غيرنظامي ليگ برتري به ميدان بروند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.