خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر : 11672
Share

واکنش صاحب پناه به شکايات از استقلال

رئيس هيات مديره باشگاه استقلال گفت: آنهايي که چندين سال است طلب دارند تا به حال در خواب زمستاني يا اصحاب کهف بوده اند؟!

کامران صاحب پناه در مورد اينکه گفته مي شود عده اي از باشگاه استقلال شکايت کرده و شايد اتفاقي که براي پرسپوليس و کشتي گيران سابق اين تيم رخ داد براي استقلال هم به وقوع مي پيوندد گفت: فکر مي کنم تعداد افرادي که دنبال شکايت از استقلال باشند از اين 4 نفري که شکايت خود را در اين چند روز علني کرده اند بيشتر هم شود. خيلي ها از باشگاه استقلال طلب دارند و فکر مي کنند اکنون بابي در باشگاه استقلال باز شده تا بتوانند طلب هاي خود را تبديل به پول کنند.
وي افزود: اين طلبکاران از افراد حقيقي هستند تا حقوقي. مثلا موردي که دو روز پيش داشتيم مربوط به يک فوتساليست بوده که مبلغ طلبش هم سنگين نيست اما رفته حکم گرفته است. اگر افشارزاده در مورد اين مسئله ناراحتي کرده و گلايه مند است حق دارد چون به نظر همه مشکلات به يکباره به سمت ما روانه شده است و برخي فکر مي کنند که خزانه پول به سمت ما روانه شده است. کسي هم در اين شرايط حاضر نيست هماهنگي با باشگاه داشته باشد يا گذشتي در اين مسئله داشته باشد. همه پول خود را مي خواهند.
صاحب پناه ادامه در پاسخ به اين سوال که به نظر مي رسد عده اي اين طلبکاران را تحريک کرده اند يا خط گرفته اند که در اين شرايط استقلال را به حاشيه ببرند، گفت: من در جريان اين مسئله نيستم که عده اي خط گرفته اند يا نه ولي اگر آقاي افشارزاده چنين حرفي هم زده باشد حتما چيزي مي داند و يا اگر شما هم خودت را جاي او بگذاري پيش خود چنين فکري مي کني. چطور اين افرادي که اکنون به دنبال پول خود هستند در سال هاي گذشته سراغ پول خود نرفته اند؟ يا زورشان به قبلي ها نمي رسيده يا فکر مي کنند مديريت جديد پول نقد دارد و مي تواند همه بدهي هاي چند سال گذشته را جبران کند. اين دوستاني که دنبال پول خود هستند در 6،7 سال گذشته يا در خواب زمستاني بوده اند يا در خواب اصحاب کهف؟! الان تازه يادشان آمده که يقه مديران فعلي استقلال را بگيرند و گذشتي هم نداشته باشند.
رئيس هيات مديره باشگاه استقلال در خصوص اينکه اين طلبکاران هم مدت هاست دنبال پول خود هستند اما هميشه وعده و عيد شنيده اند و چطور مي توانند از پول خود بگذرند، عنوان کرد: گناه ما چيست؟ من نمي گويم کسي به اجبار پولش را ببخشد اما مي توان با هم تعامل کرد و يا اين بدهي ها را تقسيط کرد. معمولا همين طوري است که مدير جديد مي آيند همه فکر مي کنند مي توانند طلب هاي خود را بگيرند. بايد به يک مجموعه کمک کرد نه اينکه همه زورها را سر او آورد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.