خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴
کد خبر : 11669
Share

تمجيد خلعتبري از مهدي رحمتي

مهاجم تيم فوتبال سپاهان گفت: اگر در بازي با پيکان به رحمتي گل هم بزنم و تيمش در اولين بازي ليگ شکست بخورد باز هم چيزي از ارزش‌هاي اين دروازه‌بان کم نخواهد شد.

محمدرضا خلعتبري در خصوص وضعيت تيم فوتبال سپاهان پيش از آغاز ليگ چهاردهم عنوان کرد: شرايط خيلي خوبي داريم و خودمان را براي بازي اول ليگ برابر پيکان آماده مي‌کنيم.
وي ادامه داد: بازي روز جمعه براي ما اهميت زيادي دارد و بايد سنگ تمام بگذاريم و بازي اول را با پيروزي آغاز کنيم. پيکان هم يک تيم بسيار خوب است که بازيکنان بزرگي در اين تيم جمع شده‌اند و يک مربي قوي و حرفه‌اي هم هدايتش تيم را بر عهده گرفته است.
مهاجم تيم فوتبال سپاهان درباره اينکه رقابت دوباره‌اش با مهدي رحمتي جالب توجه است و آيا مي‌تواند دروازه اين دروازه‌بان را باز کند يا نه، گفت: مهدي يکي از بهترين دروازه‌بانان ايران است و درون دروازه بسيار مطمئن عمل مي‌کند. نمي‌توانم بگويم گل مي‌زنم يا نه چون همه چيز به شرايط بازي بستگي دارد اما اگر بتوانم در اولين بازي تيمم گلزني کنم و اين امر با پيروزي نيز همراه شود، خوشحال مي‌شوم.
خلعتبري تأکيد کرد: با اين حال بايد بگويم مهدي رحمتي دروازه‌بان بسيار فوق‌العاده‌اي است و يکي از دوستان خوب من محسوب مي‌شود. حتي اگر به او گل هم بزنم و تيمش در اولين بازي ليگ شکست بخورد چيزي از ارزش‌هايش کاسته نخواهد شد اما من فقط براي تيم سپاهان تلاش مي‌کنم و براي کسب پيروزي بايد بتوانم به تيمم کمک کنم.
وي درباره ديدار دوستانه سپاهان و فنرباغچه ترکيه نيز اظهار داشت: بازي بسيار خوب و سنگيني را پشت سر گذاشتيم و تيم فنرباغچه يک تيم اروپايي قدرتمند و حرفه‌اي بود. آنها مهره‌هاي بسيار خوبي هم در ترکيب داشتند و در نهايت نيز توانستند ما را شکست دهند.گلي هم که آنها زدند روي يک توپ غيرقابل مهار بود.
مهاجم تيم فوتبال سپاهان افزود: تيم ما هم در برابر فنرباغچه بازي بدي انجام نداد و ما خوب بازي کرديم. خوشبختانه توانستيم نقاط ضعف و قوت‌مان را هم در اين بازي تدارکاتي بزرگ بهتر شناسايي کنيم و اکنون با آمادگي بالايي وارد ليگ مي‌شويم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.