خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر : 11646
Share

موسوی جزایری: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه باید مورد تعقیب قانونی قرار گیرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در کرانه غزه و کشتار غیرنظامی ها جرم بوده و باید مورد تقیب قانونی قرار گیرد

 نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در کرانه غزه و کشتار غیرنظامی ها جرم بوده و باید مورد تقیب قانونی قرار گیرد.
آیت الله ˈسیدمحمدعلی موسوی جزایریˈ در خطبه های نماز عید سعید فطر اهواز با انتقاد صریح از سکوت مجامع و محافل حقوق بشری در برابر این جنایت ها افزود: این مجامع که شعار دروغین طرفداری از نوع انسان و انسان دوستی می دهند با دستاوزیر قرار دادن برخی مسایل مانند نبود آزادی برای زنان می خواهند بر کشورهایی مانند ما اعمال فشار کنند.
وی گفت: موضع اینها در مساله غزه هم طرفداری از اسراییل غاصب است و هیچ واکنشی نسبت به جنایت های این رژیم نشان نمی دهند.
امام جمعه اهواز با محکوم کردن حملات ددمنشانه صهیونیست ها در کرانه غزه و بمباران غیر نظامی ها در این منطقه افزود: عداوت صهیونیست ها با ما بیش از همه بوده و چند روز است که نوار غزه را زیر بمباران بی رحمانه، وحشیانه و جنون آمیز بسیار سنگین خود قرار داده اند.
آیت الله موسوی جزایری افزود: بدترین جنایت ها توسط این دشمن علیه برادران مسلمان ما صورت می گیرد.
وی گفت: بیش از 60سال است که مردم بی گناه و مظلوم فلسطین در اردوگاه ها در دیگر کشورها آواره شده اند.
آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: بعد از چند روز بمباران متوالی چند ساعت در غزه آتش بس دادند اما دوباره شروع کردند؛ بدترین جنایت صهیونیست ها قتل عام کودکان است و هر جا مدرسه ای و میدانی برای کودکان بوده زیر هدف بمباران این رژیم است و اینها نسبت به کشتار زنان و کودکان قصد خاصی دارند.
وی همچنین با اشاره به جنایات تروریست ها در سوریه و عراق اینها را دست ساخته کشورهای مرتجع عربی با پشتیبانی وهابیت دانست و افزود: مثلثی از اسرائیل، آمریکا و کشورهای مرتجع عربی تشکیل شده که تروریست تربیت می کنند تا مردم بی گناه را ذبح کنند.
امام جمعه اهواز گفت: شیعیان عراق متعصب به اهل بیت(ع) بوده و مردم اهل تسنن این کشور هم ارادت خاصی به اهل بیت دارند و مورد خصومت صهیونیسم و امپریالیسم هستند که امید می رود به زودی فتنه عراق هم تمام شود.
آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه ها با اعلام رضایتمندی از برنامه های اجرا شده در ماه مبارک رمضان با تبریک عید سعید فطر بر تمام مسلمانان بر ضرورت تداوم چنین برنامه ها در دیگر روزهای سال هم تاکید کرد.
وی هشدار داد: سایت ها و شبکه های ماهواره ای بسیاری از طرف استکبار جهانی و وهابیت پشتیبانی می شود که هر روز رشد دارند و به دنبال تضعیف پایه های دین اسلام هستند و از آنجایی که متاسفانه بسیاری از افراد به ماهواره دسترسی دارند، از آنها سوء استفاده کرده و متاثر می شوند باید جلسات قرآنی و دینی تحکیم بخشیده شود.
امام جمعه اهواز تاکید کرد: مکتب انسان ساز شیعه و اهل بیت(ع) را باید احیا کرد و این خواسته ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) است.
وی از این مساله به عنوان یک نیاز و ضرورت اساسی یاد کرد و گفت: اگر چنین نکنیم ضربه خواهیم خورد.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.