خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کد خبر : 11643
Share

ورود وزير ورزش به ماجراي کارت‌هاي پايان خدمت

محمود گودرزي دفتر حقوقي وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد موضوع تخلف و جعل کارت‌هاي پايان خدمت و معافيت تعدادي از فوتباليستها را تا حصول نتيجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضايي پيگيري کند.در دستور وزير ورزش و جوانان به دفتر حقوقي آمده است: طي ساليان گذشته تقلب و تباني در برخي از مسابقات و نتايج آنها ديده شده و اين بار نيز در موضوع جعل کارت‌هاي پايان خدمت و معافيت تعدادي از فوتباليست‌ها رخ داده است. مکلف هستيد تا حصول نتيجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضايي و در نهايت برخورد با خاطيان، آن را پيگيري کنيد

محمود گودرزي دفتر حقوقي وزارت ورزش و جوانان را مکلف کرد موضوع تخلف و جعل کارت‌هاي پايان خدمت و معافيت تعدادي از فوتباليستها را تا حصول نتيجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضايي پيگيري کند.
در دستور وزير ورزش و جوانان به دفتر حقوقي آمده است: طي ساليان گذشته تقلب و تباني در برخي از مسابقات و نتايج آنها ديده شده و اين بار نيز در موضوع جعل کارت‌هاي پايان خدمت و معافيت تعدادي از فوتباليست‌ها رخ داده است. مکلف هستيد تا حصول نتيجه و روشن شدن موارد آن در محاکم قضايي و در نهايت برخورد با خاطيان، آن را پيگيري کنيد.
بنا بر اين گزارش، رونوشت دستور وزير ورزش و جوانان با تاکيد بر بررسي و برخورد با موارد تخلف براي جلوگيري از تکرار و تضييع حقوق ديگر تيم‌ها و ورزشکاران براي رييس فدراسيون فوتبال ارسال شده است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.