خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵
کد خبر : 11530
Share

باقری نیا: بازیکنان نفت مسجدسلیمان به آمادگی امیدوار کننده ای رسیده اند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با خوب توصیف کردن اردوی این تیم درکرج گفت: بازیکنان این در پرتو تمرینات قبلی و اردوی پردیس کرج به آمادگی خوب و امیدوارکننده ای برای شروع دیدارهای لیگ برتر رسیده اند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با خوب توصیف کردن اردوی این تیم درکرج گفت: بازیکنان این در پرتو تمرینات قبلی و اردوی پردیس کرج به آمادگی خوب و امیدوارکننده ای برای شروع دیدارهای لیگ برتر رسیده اند.
عبدالمجید باقری نیا افزود: درجریان این اردو علاوه بر کارهای تاکتیکی و فنی سه مسابقه برگزار کردیم که دو مسابقه آن با تیمهای مطرح فولاد خوزستان ونفت تهران بود.
وی گفت: فولاد خوزستان ونفت تهران را که قهرمان اول وسوم ایران و نیز نمایندگان کشورمان درجام باشگاه های آسیا هستند به آن خاطر برای بازی تدارکاتی انتخاب کردیم تا بازیکنان خودرا مورد محک واقعی قراردهیم.
باقری نیا افزود: به رغم اینکه با نتیجه یک بر صفر در مقابل این دو تیم بازنده شدیم ، لیکن بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان نشان دادند که به آمادگی خوبی برای شروع لیگ برتر دست یافته اند.
وی گفت: با توجه به اینکه یک هفته دیگر تا شروع مسابقات باقی مانده است با پیگیری تمرینات خود به مرزآمادگی بهتری خواهیم رسید.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: آخرین بازی تدارکاتی ما امشب در مقابل تیم استقلال خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان به اردوی 10 روزه خود در پردیس کرج خاتمه داد و شب گذشته به اهواز بازگشت.
این تیم که برای نخستین بار جواز حضور درلیگ برتر راکسب کرده است درهفته اول این مسابقات در کرج به دیدار تیم سایپا می رود


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.