خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 11526
Share

خوان زاده:مراجعه ۲۷۰۰۰ نفر به اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از مراجعه ۲۷ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان در سه ماهه نخست سال ۹۳ خبر داد.

رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان از مراجعه ۲۷ هزار نفر به اورژانس این بیمارستان در سه ماهه نخست سال ۹۳ خبر داد.
عبدالله خوان‌زاده  اظهار کرد: طبق آمار جمع‌آوری شده در سه ماهه نخست امسال نزدیک به 27 هزار نفر به بخش اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان مراجعه کرده و درمان خود را پیگیری کردند.
وی در همین خصوص اضافه کرد: از آمار اعلام شده تعداد 9 هزار و 587 نفر آن مربوط به فروردین‌ماه بوده که نسبت به دو ماه دیگر مراجعه بیشتری بوده است.
رئیس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان با اشاره به آمار بیماران بستری شده در بخش اورژانس این بیمارستان در بازه زمانی ذکر شده، افزود: در این سه ماه تعداد 2 هزار و 102 نفر نیز در اورژانس بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری شدند.
وی خاطرنشان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد که در فروردین، اردیبهشت و خردادماه سال 93، تعداد 4 هزار و 77 نفر نیز در سایر بخش‌های بزرگ‌ترین بیمارستان آبادان بستری شدند.
خوان‌زاده همچنین از افزایش آمار زایمان‌های طبیعی در این بیمارستان با توجه به رایگان بودن این نوع زایمان در طرح تحول نظام سلامت گفت و تصریح کرد: خوشبختانه تعداد 310 زایمان طبیعی بعد از اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان آیت‌الله طالقانی انجام شده که این آمار نسبت به پیش از اجرا شدن این طرح، افزایش داشته است.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.