خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 11502
Share

حسن زده:بازتاب راهپیمایی روز قدس امسال جهانی است

امام جمعه موقت اهواز گفت: با توجه به رصد رسانه‌های غربی و آسیایی از راهپیمایی امروز، بازتاب روز قدس به گوش استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و حتی فلسطینیان خواهد رسید

امام جمعه موقت اهواز گفت: با توجه به رصد رسانه‌های غربی و آسیایی از راهپیمایی امروز، بازتاب روز قدس به گوش استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و حتی فلسطینیان خواهد رسید.
حجت‌الاسلام سیدابوالحسن حسن‌زاده ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی امروز روز قدس  اظهار کرد: مردم امروز برای تجدید بیعت با فرمایشات امام خمینی(ره) که این حرکت نمادین را بعد از خود برای مسلمانان به جای گذاشت، همچنین تاکید بر فرمایشات رهبری و حمایت از مردم بی‌دفاع غزه به‌ویژه در شرایط ناگوار و حساس کنونی حضور به عمل آورده‌اند.
وی افزود: گرمای نزدیک به 45 درجه اهواز مانع از خلق چنین حماسه‌ای نشده و دلسوزی و وظیفه شناسی، مردم اهواز را به خیابان‌ها کشانده است.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: اهواز مانند دیگر شهرهای کشورمان، امروز راهپیمایی روز قدس را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد، با این اختلاف که مردم روزه‌دار اهواز و شهرهای دیگر خوزستان در گرمترین روزهای سال به سر می‌برند.
وی یادآور شد: با توجه به رصد رسانه‌های غربی و آسیایی از تظاهرات امروز، شکی نیست بازتاب حمایت‌ها از مردم فلسطین و اعتراضات به وضع کنونی در نوار غزه به گوش استکبار جهانی، رژیم صهیونیستی و حتی فلسطینیان خواهد رسید.
حسن‌زاده در پایان بیان کرد: امید است که دعای مردم روزه‌دار در تمام نقاط کشورمان به حق فلسطین اجابت شود و آزادسازی نخستین قبله مسلمانان را در آینده‌ای نزدیک به چشم ببینیم.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.