خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
کد خبر : 11501
Share

بهرامی:روز قدس پاسخی قاطع به جنایات صهیونیست در غزه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: روز قدس امسال پاسخی به جنایات صهیونیست در غزه و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین بود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: روز قدس امسال پاسخی به جنایات صهیونیست در غزه و حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین بود.
علی بهرامی امروز در راهپیمایی روز قدس در شوشتر گفت: ملت سلحشور جمهوری اسلامی و به‌ ویژه مردم شوشتر امروز به ندای امام خود لبیک گفته و از رهنمودهای رهبری اطاعت کرده و پاسخ دندان‌شکنی به جنایات رژیم غاصب صهیونیست دادند.
وی افزود: جنایات این رژیم بر هیچکس پوشیده نیست و امروز جواب این جنایات یا این حضور حماسی و سیاسی در صحنه داده شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر تصریح کرد: این حضور و این راهپیمایی پاسخ جنایات استکبار و رژیم صهیونیستی در نوار غزه است که متحمل شده‌اند.
وی تصریح کرد: استقبال باشکوه امروز در این راهپیمایی دشمنان اسلام را ناامید کرد و حیات دوباره‌ای به مردم مقاوم فلسطین داد.
بهرامی تاکید کرد: روز قدس روز حماسه معنوی ملت‌های مسلمان و حامیان مظلومان جهان از مردم بی‌دفاع فلسطین است.
جوامع بین‌المللی در مقابل شیعه‌کشی سکوت اختیار کرده‌اند
شهردار شوشتر نیز در این مراسم اظهار کرد: مردم غزه و فلسطین هم جزیی از مردم و ملت ما هستند که در مقابل ستمگران و زورگویان جهان ایستادگی می‌کنند.
آرش در افزود: روز جهانی قدس وظیفه و تکلیف را بر همه تمام کرده و از سوی امام راحل این وظیفه بر دوش همه ماست که در راهپیمایی روز قدس حضور داشته و حمایت قاطع خود را از این مردم مظلوم داشته باشیم.
وی تصریح کرد: این راهپیمایی تنها برای جنایات رژیم صهیونیستی  نیست بلکه برای انزجار ملت‌های مسلمان از دست ظلم و ستم استکبار جهانی است.
شهردار شوشتر در پایان عنوان کرد: بزرگترین مشکل ما در جوامع بین‌المللی که در سکوت به سر می‌برند شیعه‌کشی است که ملت‌های مسلمان نسبت به این جنایات نباید بی‌تفاوت باشند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.