خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 11499
Share

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت سکوت مجامع جهانی دربرابرجنایات اسراییل را محکوم کرد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)سکوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر دربرابر جنایات گسترده اسراییل در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع)سکوت مجامع جهانی و مدعیان حقوق بشر دربرابر جنایات گسترده اسراییل در حق مردم مظلوم فلسطین را محکوم کرد.
حجت الاسلام ˈمحمد حسن اختریˈ در مراسم روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان اهوازی در مصلای مهدیه این شهر گفت: در همه جای جهان شاهد اعتراض و راهپیمایی مردم آزاده کشورهای مختلف علیه این رژیم اشغالگر و تروریست هستیم ولی دولتها و داعیه داران حقوق بشر و دموکراسی حتی نتوانسته اند با صدور یک بیانیه این جنایات را محکوم کنند درحالی که برای زندانی شدن یک جاسوس آن همه سرو صدا برپا می کنند.
وی ادامه داد: اسراییل و حامیان آنها با این جنایتها ی عمق کینه توزی خود را نسبت به اسلام نشان داده اند وامروز حامیان جریاناتی مانند تکفیری ها و داعش هم در راستای اهداف و نیات پلید این غده سرطانی قدم بر میدارند.
وی همچنین با انتقاد از مماشات و سکوت سران کشورهای عرب منطقه دربرابر تجاوزات اسراییل و کشتار کودکان و زنان مسلمان بیگناه درغزه گفت: آنها نه تنها حتی به مردمشان اجازه برپایی یک راهپیمایی حمایت از فلسطین رانمی دهند بلکه بنا به اعلام خود اسراییلی ها در نهان رژیم اشغالگر را در این سرکوب تشویق وترغیب هم می کنند .
دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) اظهار داشت: امروز با نگاهی کلی بر روند تحولات منطقه و جهان اسلام به خوبی می توان دریافت که جهان اسلام نیازمند رهبری مقتدر و با درایت دارد تا ازاین تشتت و تفرقه که درنتیجه توطئه های انگلیس وامریکا و اسراییل در جامعه مسلمانان به وجود آمده رها شود و توان و جایگاه واقعی خود را باز یابد.
حجت الاسلام اختری افزود: آنان بیش از 50 سال است که علیه جهان اسلام توطئه می کنند ومتاسفانه برخی سران کشورهای عربی هم در راستای اهداف آنها گام برمیدارند و به مسلح کردن گروههایی مانند داعش وکمک مالی و اطلاعاتی به آنها می پردازند.
وی با مذمت داعش گفت: این گروه دست نشانده ومزدور ومجری برنامه های دیکته شده امریکا و اسراییل در منطقه است وعده ای بی سواد نسبت به مبانی اسلام هم به نام مفتی با عقل مردم بازی می کنند و باحمایت از این گروهک وحرام دانستن شرکت در راهپیمایی روز قدس مبادرت می ورزند حال باید ازآنان پرسید آیا ریختن خون مردم بی گناه ،جهاد نکاح ،آواره کردن مردم وبه خاک و خون کشیدن یک ملت حلال است؟
سخنران روز قدس در اهواز همچنین غیرت دینی و هوشیاری سیاسی مردم خوزستان به ویژه مردم مومن اهواز را ستود و گفت: حضور بسیار پرشکوه این مردم نشان ازدرک وآگاهی سیاسی بالای مردم وهمت بلندشان دارد که به رغم گرمای بسیار زیاد هوا و روزه داری امروز این حماسه حضور را رقم زدند.
 عشایر غیور و روستاییان جنوب و غرب خوزستان همپای مناطق شهری با حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حماسه ای تاریخی در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری خلق کردند،آنان با در دست داشتن پرچم ویژه عشیره های خود در راهپیمایی روز قدس در آبادان، خرمشهر و شادگان ،اهواز ، دشت آزادگان وسایر مناطق عرب نشین دراین حماسه ملی حضور یافتند.
عشایر بختیاری نیز با لباسهای محلی دوشادوش برادران عرب خود در راهپیمایی امروز شرکت کردند و پایبندی خود به آرمانهای امام وتبعیت از مقام معظم رهبری و حمایت از حقوق مردم فلسطین اعلام کردند.
راهپیمایی روز قدس در اهواز از مقابل مسجد آیت الله جزایری شروع شد و تا مصلای مهدیه این شهر ادامه یافت.
امروزمردم خوزستان قهرمان از قشرهای مختلف ،پیر و جوان، مرد و زن، کودک و خردسال با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه های زیبایی از ولایتمداری و رشد آگاهی سیاسی خود را به نمایش گذاشتند


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.