خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر : 45891
Share

سهراب آزاد: اتحاد خوبی بین خانواده کراسفیت است/ خوزستان می‌خواهد جزو ۱۰ استان برتر باشد

رییس کمیته کراسفیت خوزستان گفت: خوزستان در کراسفیت ورزشکاران خیلی خوبی دارد و باید استعدادهایی از این استان به کشور نیز معرفی شود.

رییس کمیته کراسفیت خوزستان گفت: خوزستان در کراسفیت ورزشکاران خیلی خوبی دارد و باید استعدادهایی از این استان به کشور نیز معرفی شود.
سهراب آزاد در جلسه با اعضای کمیته کراسفیت خوزستان که شامگاه جمعه ۶ بهمن در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: کراسیفت برای خوزستان مهم است و در این جا می‌خواهند جزو ۱٠ استان برتر کشور باشند. هفته گذشته کراسفیت کاران خوزستانی در لیگ نیز خیلی خوب کار کردند و از تلاش آن ها لذت بردم. همچنین این استان داوران خوبی در این رشته دارد.
وی ادامه داد: هفته آینده مسابقات کراسفیت پیشکسوتان را داریم که خیلی علاقه مندیم خوزستان نیز در بخش زنان و مردان نماینده داشته باشد. همچنین مسابقات قهرمانی کشور هم در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
رییس کمیته کراسفیت کشور با بیان این که خودم کاملا مسایل را رصد می کنم، گفت: خوشبختانه اتحاد خوبی بین خانواده کراسفیت هست و با کراسفیت زندگی می کنیم. دوست دارم همین مهم نیز در خوزستان وجود داشته باشد. خوزستان در کراسفیت ورزشکاران خیلی خوبی دارد و تلاش شود زمانی که مسابقه استانی برگزار می کنید با مسئول فنی کشوری هم هماهنگ باشید. باید استعدادهایی از این استان به کشور معرفی شود.
وی عنوان کرد: دغدغه هایی هست و کار باید مدیریت شود. در خوزستان نیز باید در بحث انتخاب کمیته ها حتما دقت شود و از افراد دارای کارت استفاده شود. ضمن این که باید مسابقات را در دو بخش حرفه ای و نیمه حرفه ای برگزار کنید.
آزاد با اشاره به برگزاری خوب دو مسابقه و یک کارگاه کراسفیت در خوزستان، تاکید کرد: در تمام استان ها یکسری مشکلات هست ولی باید تلاش کنیم کار مدیریت شود. از تجربیات نفرات قبلی در کراسفیت خوزستان نیز استفاده شود.
وی با بیان این که دغدغه هیات وزنه برداری خوزستان نیز توسعه کراسفیت در خوزستان است، گفت: تلاش شود پتانسیل کراسفیت در خوزستان از بین نرود.
رییس کمیته کراسفیت کشور با تمجید از وزنه برداری خوزستان، ادامه داد: وزنه برداری خوزستان جزو سه استان برتر و زبانزد کشور است و قهرمانان خوبی در ایران دارد. در بخش آموزش نیز آقای قریشی رییس هیات وزنه برداری استان زحمات زیادی می‌کشد.
همه باید کمک کنیم تا کراسفیت خوزستان تکان بخورد
سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان نیز اظهارکرد: هیات وزنه برداری خوزستان پر جمعیت است و هر کمیته کار خود را انجام می دهد. حدود ۶۰ بزرگ در وزنه برداری با احترام کامل کار می کنند و زمان برگزاری مسابقات، من فقط نظاره گر هستم.
وی عنوان کرد: همه، چه در وزنه برداری و چه کراسفیت برای ما قابل احترام هستند. همه کمک کنید تا کراسفیت تکان بخورد. شروع کارمان هست و چالش هایی هم وجود دارد اما دنبال همدلی هستیم و با کسی هم در کار تعارف نداریم.
رییس هیات وزنه برداری خوزستان با تاکید بر این که به دنبال رشد کراسفیت هستیم، گفت: از آقای آزاد برای حضور در خوزستان قدردانی می کنم.
کارمان از هیچ شروع کردیم
انیس قنبری مسئول کمیته برگزاری مسابقات کراسفیت خوزستان نیز اظهارکرد: کراسفیت در گذشته هیچ عملکردی به جز برگزاری یک دوره دانش آموزی نداشت. این بزرگترین چالش بود اما من به عنوان مدرس تربیت بدنی وقتی در این دورت تیم کاری در هیات وزنه برداری خوزستان تشکیل دادیم، از نخبه های این رشته بهره بردیم و هم اندیشی ها سبب شد تا مسابقاتی را برگزار کنیم.
وی با بیان این که کارمان را از هیچ شروع کردیم، ادامه داد: ابتدا چالش ها را بررسی کردیم و بعد از برگزاری کلاس دانش افزایی، کارگاه و مسابقات، سطح  کراسفیت استان را متوجه شدیم.
 قنبری همچنین با بیان این که مسابقات در بخش زنان استان آماتوری بود تا ضعف ها شناسایی شوند، گفت: استقبال بسیار خوب شد ولی تنها چیزی که نظر ما را جلب کرد این بود که چرا در گذشته برای فعالیت در این رشته استقبالی نشده بود.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.