خوانا

پایگاه خبری تحلیلی

» . . .

آخرین اخبار

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
کد خبر : 45700
Share
در گفت و گو با سیاوش بختیاری‌زاده مطرح شد؛

ادامه انتقادات به تصمیمات در باشگاه فولاد؛ از شعبانی و منصوریان تا رضاییان

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد می گوید فولاد مدیری بومی، ورزشی، تحصیل کرده و با محبوبیت عامه مردم خوزستان می‌خواهد.سیاوش بختیاری زاده اظهارکرد: فصل گذشته آقای شعبانی یک شبه به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد معرفی شد که در آن برهه شوک عجیبی برای فوتبال‌دوستان ...

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد می گوید فولاد مدیری بومی، ورزشی، تحصیل کرده و با محبوبیت عامه مردم خوزستان می‌خواهد.
سیاوش بختیاری زاده اظهارکرد: فصل گذشته آقای شعبانی یک شبه به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد معرفی شد که در آن برهه شوک عجیبی برای فوتبال‌دوستان خوزستانی بود زیرا شناختی از او وجود نداشت. در ادامه آقای شعبانی بدون توجه به پیشکسوتان و کارشناسان خوزستانی تصمیماتی عجیب و غریب اتخاذ کرد و تغییرات در همه ارکان باشگاه فولاد یک طرف و انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی آن هم بدون توجه به خواسته تماشاگران و مردم خوزستان در طرف دیگر تصمیمات او قرار گرفت و چالش‌هایی برای مدیریت سابق باشگاه فولاد ایجاد کرد.
وی ادامه داد: پافشاری مدیریت سابق بر ادامه همکاری با منصوریان برای لیگ بیست و سوم، بستن تیمی ضعیف، پیر و دور از شأن نام فولاد و تحمیل چند بازیکن پا به سن گذاشته به منصوریان و کادر فنی سابق فولاد، همه از اشتباهات شعبانی بود که در نهایت شاهد بودیم ابتدا منصوریان و بعد نیز خود آقای شعبانی قربانی این اشتباهات شدند. من فکر می‌کنم با توجه به نمایش ضعیف فولاد در هفته‌های اخیر که ۱۰ نفره در محوطه ۱۸ قدم خود ایستاده و فقط دفاع می‌کنند و دلخوش به گرفتن یک امتیاز هستند، مارتینس هم نفر بعدی مثلث منصوریان و شعبانی باشد. به نظر من این مربی خارجی هم راه به جایی نخواهد برد.
این پیشکسوت فوتبال خوزستان درباره انتخاب بهرام رضائیان به عنوان سرپرست باشگاه فولاد، خاطرنشان کرد: بعد از کسب نتایج ضعیف با فشار هواداران فولاد که خیلی از آن ها این تیم را جزیی از زندگی خود می‌دانند، زمزمه‌های برکناری شعبانی به گوش رسید و خیلی از مردان بزرگ و باتجربه فوتبال خوزستان از کاندیداهای جایگزینی شعبانی به شمار می‌رفتند اما باز هم یکباره شاهد بودیم که فردی غیربومی با سوابقی نه آنچنان موفق در فوتبال به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد.
وی با بیان این که شخصا از آقای رضائیان که عاشق خدمت به فوتبال و فولاد خوزستان است تشکر می کنم، مدعی شد: اتفاقات چند روز اخیر و نارضایتی هواداران از این انتخاب نشان می دهد مردم خوزستان که فوتبال را جزیی از زندگی خود می‌دانند، از انتخاب مدیران غیربومی خسته شده‌اند و چشم انتظار انتخاب یک مدیر بومی بودند. من این هشدار را به آقای رضائیان می‌دهم برای کار در این باشگاه از فضای طرفداران فوتبال و اتفاقات فولاد مطلع شود و با دقت نظر و تحقیق کامل به باشگاه فولاد خوزستان ورود کند. به هرحال معتقدم فولاد مدیری بومی، ورزشی، تحصیل کرده و با محبوبیت عامه مردم خوزستان می‌خواهد و آن هایی که تصمیم گیرنده هستند باید به حرف هواداران فولاد گوش دهند.


پیوند کوتاه :


Telegram

نظرات بینندگان:

نام :
ایمیل :
* نظر:
* کلمه امنیتی:
 
پر کردن فیلد های ستاره دار (*) اجباری است.